Nathalie/Autzen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Autzen
Posts: 1
Joined: 24 Oct 2013, 17:42

Nathalie/Autzen

Post by Autzen »

Dit Navn: Nathalie

Dit Minecraft Navn: Autzen

Alder: 13

Sted: Als

Interesser: Spil, computer, minecraft, spejder og så elsker jeg at værer sammen med vennerne.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i nogle år efter hånden, ca. Siden 1.8. jeg syndtes selv at jeg er ret god til at bygge kunst og andre ting. Jeg har engang bygget et stort og flot luftskib sammen med min onkel. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: En af mine venner der spiller på servern fortalte hvor sej en server det er.

Venner på serveren? HorseboyDK, Grandt_666 og IvaloDK

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har hørt masser af gode ting om servern, og så spiller et par af mine venner der på.

Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har både læst og forståget dem, og jeg hader når folk grifer og smadrer ens ting. Så det er nogle gode regler syndtes jeg.

Fritids interesser: Jeg spiller Cube World, og min far har en Cube server, så vi spiller maget sammen. Jeg går til spejder sammen nogle venner i Nordborg. Jeg har en masse venner jeg tit er sammen med, og så elsker jeg at værer kreativ. :D
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Nathalie/Autzen

Post by Nielsen74 »

Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test i reglerne når du er sikker på du kan dem.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Nathalie/Autzen

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply