Ansøgning igen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Ansøgning

Post by Afrikaner2 »

Mit Navn: Emre Odabasi

Mit Minecraft Navn: afrikaner2

Alder: 12

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer, spil, Minecraft og alle mulige andre spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før Jeg har spillet single player og multiplayer på en anden server.

Hvor har du hørt Crafters.dk fra: Gennem MinecraftListen.

Venner på serveren: Jeg har Casperlt1 og ikke andre.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne prøve en ny server så fandt jeg Crafters.dk på MinecraftListen så tænkte jeg den burde være god står nogle gode ting som de har skrevet så tænkte jeg den vil jeg prøve.

Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har forstået reglerne og læsten en gang til man skal være sikker men må man gerne griefe ??
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Afrikaner2 wrote:Mit Navn: Emre Odabasi

Mit Minecraft Navn: afrikaner2

Alder: 12

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer, spil, Minecraft og alle mulige andre spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før Jeg har spillet single player og multiplayer på en anden server.

Hvor har du hørt Crafters.dk fra: Gennem MinecraftListen.

Venner på serveren: Jeg har Casperlt1 og ikke andre.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne prøve en ny server så fandt jeg Crafters.dk på MinecraftListen så tænkte jeg den burde være god står nogle gode ting som de har skrevet så tænkte jeg den vil jeg prøve.

Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har forstået reglerne og læsten en gang til man skal være sikker men må man gerne griefe ??

For lige at starte med dit spørgsmål: Du skriver at du har læst og forstået reglerne. Du spørger så om man må griefe, hvordan hænger det lige sammen, da det er beskrevet i reglerne?

For at svare på din ansøgning:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Ansøgning igen

Post by Afrikaner2 »

Mit Navn: Emre Odabasi

Mit Minecraft Navn: afrikaner2

Alder: 12

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer, spil, Minecraft og alle mulige andre spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før Jeg har spillet single player og multiplayer på en anden server.

Hvor har du hørt Crafters.dk fra: Gennem MinecraftListen.

Venner på serveren: Jeg har Casperlt1 og ikke andre.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne prøve en ny server så fandt jeg Crafters.dk på MinecraftListen så tænkte jeg den burde være god står nogle gode ting som de har skrevet så tænkte jeg den vil jeg prøve.

Har du læst og forstået reglerne: Ja nu har jeg forstået det ordenligt :-)
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning igen

Post by BetinaLerche »

Afrikaner2 wrote:Mit Navn: Emre Odabasi

Mit Minecraft Navn: afrikaner2

Alder: 12

Sted: Nordsjælland

Interesser: Computer, spil, Minecraft og alle mulige andre spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før Jeg har spillet single player og multiplayer på en anden server.

Hvor har du hørt Crafters.dk fra: Gennem MinecraftListen.

Venner på serveren: Jeg har Casperlt1 og ikke andre.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne prøve en ny server så fandt jeg Crafters.dk på MinecraftListen så tænkte jeg den burde være god står nogle gode ting som de har skrevet så tænkte jeg den vil jeg prøve.

Har du læst og forstået reglerne: Ja nu har jeg forstået det ordenligt :-)
Grandt pointerede at din ansøgning var for kort - og det er den stadig, da du sjovt nok ikke har tilføjet noget.
Begge dine ansøgninger er hermed afvist, og du har ikke mulighed for at spille på Crafters.dk
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Forstår ikke

Post by Afrikaner2 »

Jeg forstår ikke jeg havde 2 chancer de 2 chancer har jeg brugt så har jeg 1 chance tilbage
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Forstår ikke

Post by Grandt_666 »

Afrikaner2 wrote:Jeg forstår ikke jeg havde 2 chancer de 2 chancer har jeg brugt så har jeg 1 chance tilbage
Du havde 2 chancer. Den første fandt jeg for kort, og du fik derfor mulighed for at rette den, så vi kunne bedømme om du passer ind på serveren. Du vælger så at poste den samme ansøgning igen, uden at skrive mere end første gang. Den bliver derfor også afvist. Du har derfor ikke flere chancer, da du jo har forspildt din anden chance ved at poste den der allerede var afvist.
Member of The Islanders
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Re: Ansøgning igen

Post by Afrikaner2 »

jeg forstår ikke i siger at den er forkort jeg har skrevet det samme som står i eksemplen
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning igen

Post by julemand101 »

Afrikaner2 wrote:jeg forstår ikke i siger at den er forkort jeg har skrevet det samme som står i eksemplen
Det var måske en ide at spørge omkring dette før du valgte at poste den præcis samme ansøgning til os. Men du er afvist så find venligst en anden server igennem fx minecraftlisten.dk som jeg kan se du kender.

Tak fordi du besøgte Crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Re: Ansøgning igen

Post by Afrikaner2 »

nej nej nej en dårlig server
Post Reply