Dejligt at høre!zicy wrote:Uhh den kan jeg god liBtnlrchjhnsn wrote:Et mere
Logo forslags tråden
-
Re: Logo forslags tråden
- Zicy
-
Kommer vi videre i denne her? Skal vi have flere forslag?
Evt. nogle meninger fra "højtstående" om hvad der virker attraktivt i de forslag der er kommet indtil videre så os der kommer med forslag har noget at arbejde ud fra?
Evt. nogle meninger fra "højtstående" om hvad der virker attraktivt i de forslag der er kommet indtil videre så os der kommer med forslag har noget at arbejde ud fra?
- Grandt_666
Er det tid til at puste liv i denne tråd igen? Måske det er på sin plads at få lavet et .png på 64x64 til serverlisten, når vi en gang får serveret 1.7.x? Ventetiden kan jo godt bruges til lidt forberedelse.
Member of The Islanders
-
Mjah, måske.Grandt_666 wrote:Er det tid til at puste liv i denne tråd igen? Måske det er på sin plads at få lavet et .png på 64x64 til serverlisten, når vi en gang får serveret 1.7.x? Ventetiden kan jo godt bruges til lidt forberedelse.
Du er da velkommen til at komme med forslag
- Grandt_666
Ohh crap... Kan jeg da ikke hitte ud af.Btnlrchjhnsn wrote:Du er da velkommen til at komme med forslag
Member of The Islanders
- HeRaZa
hejsa ville lige give mit lille forslag videre ...
håber det kan bruges ... om ikke andet så har jeg hygget mig
knus ses Heidi
håber det kan bruges ... om ikke andet så har jeg hygget mig
knus ses Heidi
- Grandt_666
Jamen så lad mig foreslå dirtblokken, som går igen på hjemmesiden ved navnet (det er da bedre end ingenting):Grandt_666 wrote:Er det tid til at puste liv i denne tråd igen? Måske det er på sin plads at få lavet et .png på 64x64 til serverlisten, når vi en gang får serveret 1.7.x? Ventetiden kan jo godt bruges til lidt forberedelse.
Member of The Islanders