hej!
Mit navn er: Niels
Mit minecraft navn: niller354
Jeg er 14 år og har spillet minecraft i over 3-4 år. Spiller både singleplayer og multiplayer. Spiller dog mest multiplayer og har masser af erfaring om hvordan man opføre sig på en server
jeg kommer fra midtjylland.
Jeg spiller for det meste computer og ps3. Minecraft er mit yndlings spil og jeg elsker alt som minecraft indebærer.
Jeg hørte om crafters.dk for første gang da min fætter Mickkn fortalte mig om serveren. Han viste mig kortet over serven og jeg var imponeret! der gik lidt tid og vi kom i snak om serven igen og denne gang besluttede jeg mig for at prøve at sende en ansøgning og joine fællesskabet
Jeg har læst reglerne og forstår godt betingelserne. Jeg hader selv når jeg bliver griefet og er glad for at høre at man kan være tryg på den her server!
Grunden til jeg gerne vil ind på crafters.dk er fordi jeg har hørt mange gode ting om serveren fra mickkn og syntes at i er meget seriøse og engagerede om regler og betingelser. Jeg vil gerne kunne bygge ting og survive i ro og mag mens jeg ved at i både slår hårdt ned på griefers og har backup på serven. Jeg vil holde mig til ALLE REGLER. Jeg vil bidrage med nogle fgode byggerier og godt humør
Jeg håber i vil lade mig komme ind og være en del af den her server
Mange hilsner: niller354
Ansøgning til crafters.dk
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning til crafters.dk
Godkendt, kom ind og fang en mod (blå) eller admin (rød) når du har styr på reglerne. Bed om at få testen.