Navn: Dennis
Minecraft navn: xeniusawbt
Alder: 13
Jeg bor i vestsjælland i rudsvedby 4291
Interesser: Jeg kan godt lide at spille minecraft, og jeg har snart spillet 2 år. Jeg kan går til både håndbold og fodbold
Jeg syntes selv jeg er meget god til at bygge, jeg er også en smule god til redstone og PvP,
Jeg kender 1 på serveren, DK_GUY1999 han er en af mine gode venner
Jeg hørte om crafters igennem en af mine venner:-)
Det var det tror jeg, håber i vil sige ja, jeg er også god til at snakke og få nye venner. (håber i svare hurtigs muligt)
Ansøgning til at blive member på serveren
- GumZ1110
Re: Ansøgning til at blive member på serveren
xeniusawbt wrote:Navn: Dennis
Alder: 13
Jeg bor i vestsjælland i rudsvedby 4291
Interesser: Jeg kan godt lide at spille minecraft, og jeg har snart spillet 2 år. Jeg kan går til både håndbold og fodbold
Jeg syntes selv jeg er meget god til at bygge, jeg er også en smule god til redstone og PvP,
Jeg kender 1 på serveren, DK_GUY1999 han er en af mine gode venner
Jeg hørte om crafters igennem en af mine venner:-)
Det var det tror jeg, håber i vil sige ja, jeg er også god til at snakke og få nye venner. (håber i svare hurtigs muligt)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- xeniusawbt
Navn: Dennis Bøllund Pedersen
Alder: 13 og 14 den 17 marts
Sted: Vestsjælland, Ruds-vedby 4291
Interesser: Minecraft, iPad og se youtubere
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i 2 år men kun multiplayer i 1 år og 6 måneder... Jeg kommer lige fra en server hvor jeg var mod, og holdte mer' styr på serveren end admins og owneren Jeg spiller minecraft hver dag, Men mest på en prisson server mens jeg venter på en ny survival server. Ps. Det var ikke meningen at det skulle lyde som om jeg ville have rank, da det lyder som om der er gode mods og admins, og jeg ville helst spille som alle andre
Hvor har du hørt om serveren? Jeg har hørt om serveren fra en af mine venner
Venner på serveren? DK_GUY1999
Hvorfor vil du joine vores server: Min ven har fortalt meget godt om serveren, så jeg gik ind på jeres hjemmeside, for at læse lidt om jer... Det ikke helt lykkes endnu Men jeg har læst jeres moto og syntes det er fedt... Jeg har heller ikke læst nogle dårlige ting om serveren ... Og så bliver det rart at spille ganske almindelig survival
Har du læst og forstået reglerne? Ja og jeg syntes der er rart med nye og bedre regler... Istedet for de gamle traditionelle regler
Jeg håber i vil sige ja, og svare hurtigst muligt
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i 2 år men kun multiplayer i 1 år og 6 måneder... Jeg kommer lige fra en server hvor jeg var mod, og holdte mer' styr på serveren end admins og owneren Jeg spiller minecraft hver dag, Men mest på en prisson server mens jeg venter på en ny survival server. Ps. Det var ikke meningen at det skulle lyde som om jeg ville have rank, da det lyder som om der er gode mods og admins, og jeg ville helst spille som alle andre
Hvorfor vil du joine vores server: Min ven har fortalt meget godt om serveren, så jeg gik ind på jeres hjemmeside, for at læse lidt om jer... Det ikke helt lykkes endnu Men jeg har læst jeres moto og syntes det er fedt... Jeg har heller ikke læst nogle dårlige ting om serveren ... Og så bliver det rart at spille ganske almindelig survival
Har du læst og forstået reglerne? Ja og jeg syntes der er rart med nye og bedre regler... Istedet for de gamle traditionelle regler
- GumZ1110
Godkendt - kom ingame for en test, fang en moderator med blåt navnxeniusawbt wrote:Navn: Dennis Bøllund Pedersen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- FedeAnderzen