Dit Navn: Daniel
Dit Minecraft Navn: kap1230
Alder: 13
Sted: sjælland (lille by der hedder ruds-vedby på vestsjælland)
Interesser: jeg bruger meget af min fri tid på fodbold og jeg kan også godt lide at rode med elektronik
Minecraft erfaring: jeg har spillet på servere og har spillet både multiplayer og sigleplayer i 2½ år og syntes selv jeg er god til at bygge og redstone
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min bedste ven DK_GUY1999 og han har bare sagt det er den bedste server til dato
Venner på serveren? DK_GUY1999
Hvorfor vil du joine vores server: fordi min bedste ven siger det er den bedste server til dato og har været lidt inde på den og har set masse fede bygninger og kan også selv bygge nogen fede bygninger og redtone kreationer
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg kan alle regler ud og ind
ansøging til minecraft
- GumZ1110
Re: ansøging til minecraft
Godkendt - læs godt på reglerne og fang en mod ingame for en test, mods har blåt navnkap12301 wrote:Dit Navn: Daniel
Dit Minecraft Navn: kap1230
Alder: 13
Sted: sjælland (lille by der hedder ruds-vedby på vestsjælland)
Interesser: jeg bruger meget af min fri tid på fodbold og jeg kan også godt lide at rode med elektronik
Minecraft erfaring: jeg har spillet på servere og har spillet både multiplayer og sigleplayer i 2½ år og syntes selv jeg er god til at bygge og redstone
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min bedste ven DK_GUY1999 og han har bare sagt det er den bedste server til dato
Venner på serveren? DK_GUY1999
Hvorfor vil du joine vores server: fordi min bedste ven siger det er den bedste server til dato og har været lidt inde på den og har set masse fede bygninger og kan også selv bygge nogen fede bygninger og redtone kreationer
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg kan alle regler ud og ind
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- FedeAnderzen