Filmquiz
- Nemisisdk
Re: Filmquiz
Hmm jeg ser en del film og forsøger at holde mig orinteret om nye spændende titler, men har aldrig set denne, så vil da gerne vide hvor du har set/læst om den.
- Casper98dk
Nemisisdk wrote:Hmm jeg ser en del film og forsøger at holde mig orinteret om nye spændende titler, men har aldrig set denne, så vil da gerne vide hvor du har set/læst om den.
Kan simpelthen ikke huske det. Kan huske jeg hørte om den og så gik direkte ind og så de 2 trailers. Undskylder for at lave en træls opgave. Næste bliver bedre
- Erobran
Jeg tænkte vi burde på gang i denne igen , jeg lægger ud.
(Den er nok for let)
Kategori er Historieske Tv Billeder.
(Den er nok for let)
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Mvh Erobran
- Casper98dk
Hvad menes med "historiske tv billeder" ? At det er et stillestående historisk billede eller hvad?Erobran wrote:Jeg tænkte vi burde på gang i denne igen , jeg lægger ud.
(Den er nok for let)
- Erobran
(Casper98dk)Nej, ingen af delene.Casper98dk wrote:Hvad menes med "historiske tv billeder" ? At det er et stillestående historisk billede eller hvad?Erobran wrote:Jeg tænkte vi burde på gang i denne igen , jeg lægger ud.
(Den er nok for let)
Men efter det ikke er gættet, så vil jeg nævne at det er fra en dokumentar der hedder "flugten over muren"(Husker ikke engelsk titel), den handler bl.a om hvor muren i Berlin bliver væltet 9 Novembger 1989, den handler også om folk der flygter i kold krigstiden.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Mvh Erobran
Mvh Erobran
- FedeAnderzen
Men det rammer jo totalt ved siden af trådens formål, nemlig at gætte filmtitler. Du kan oprette din egen tråd hvis der skal gættes historiske tv øjeblikke.
- Casper98dk
en dokumentar film er vel også en film... meeen pointen er vel at det skal være film, da de fleste muligvis har større chance for at være med så, da dokumentare ofte virker mere.. "ukulte"FedeAnderzen wrote:Men det rammer jo totalt ved siden af trådens formål, nemlig at gætte filmtitler. Du kan oprette din egen tråd hvis der skal gættes historiske tv øjeblikke.
- FedeAnderzen
Casper98dk wrote:en dokumentar film er vel også en film... meeen pointen er vel at det skal være film, da de fleste muligvis har større chance for at være med så, da dokumentare ofte virker mere.. "ukulte"FedeAnderzen wrote:Men det rammer jo totalt ved siden af trådens formål, nemlig at gætte filmtitler. Du kan oprette din egen tråd hvis der skal gættes historiske tv øjeblikke.
Problemet med at skulle gætte historiske tv billeder, er at de ofte er vist i mange mange forskellige dokumentarer, hvilket gør det temmelig svært at ramme den rigtige.
- JBTollak
- Administrator
Gælder det også for en gengivelse af min første Jimmi & Rene koncertoplevelse?