Ansøgning: Jesper_Krog

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Jesper_Krog

Ansøgning: Jesper_Krog

Post by Jesper_Krog »

Dit Navn: René

Dit Minecraft Navn: Jesper_Krog

Alder: 38

Sted: Nordsjælland

Interesser: Triathlon, Roning, Løb, Svømning, Cykling, Minecraft bruger jeg som mental afslapning :)

Minecraft erfaring: Multiplayer på minedk.net et års tid. Har bygget en del større ting, kan godt lide at planlægge og lave projekter, men de bliver jo aldrig helt som man forestiller sig, forestiller mig at bygge et kompleks på en bjergside et sted, et projekt jeg aldrig fik fuldendt på den gamle server inden de skiftede til towny.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej

Hvorfor vil du joine vores server: Det lyder mere interessant end det towny noget de har gang i på minedk.net.
Kan godt lide tanke om at man frit kan bygge og at man har et ansvar for at holde serveren pæn, det passer godt til den måde jeg gerne vil spille på.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, det skulle jeg mene.
Last edited by Jesper_Krog on 22 Nov 2013, 16:06, edited 2 times in total.
Grandt_666

Re: Ansøgning: Jesper_Krog

Post by Grandt_666 »

Jesper_Krog wrote:Dit Navn: René

Interesser: Triathlon, Roning, Løb, Svømning, Cykling

Minecraft erfaring: Multiplayer på minedk.net et års tid.

Venner på serveren? Nej

Hvorfor vil du joine vores server: Det lyder mere interessant end det towny noget de har gang i på minedk.net

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
Jesper_Krog

Post by Jesper_Krog »

Synes den er der nu, vi ses derinde :)
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Jesper_Krog wrote:Dit Navn: René

Interesser: Triathlon, Roning, Løb, Svømning, Cykling, Minecraft bruger jeg som mental afslapning :)

Minecraft erfaring: Multiplayer på minedk.net et års tid. Har bygget en del større ting, kan godt lide at planlægge og lave projekter, men de bliver jo aldrig helt som man forestiller sig, forestiller mig at bygge et kompleks på en bjergside et sted, et projekt jeg aldrig fik fuldendt på den gamle server inden de skiftede til towny.

Venner på serveren? Nej

Hvorfor vil du joine vores server: Det lyder mere interessant end det towny noget de har gang i på minedk.net.
Kan godt lide tanke om at man frit kan bygge og at man har et ansvar for at holde serveren pæn, det passer godt til den måde jeg gerne vil spille på.

Din ansøgning er hermed godkendt.

kom ind på serveren, og få en test i reglerne, når du kan dem på fingerspidserne, af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply