ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
susssus
Posts: 2
Joined: 26 Nov 2013, 13:25

ansøgning

Post by susssus »

Navn: Arni

Alder: jeg er 12

Sted: jeg bor i Midtjylland

Andre spil: Osu, League of Legends,

Interesser: computer, spil, fodbold

Minecraft erfaring: ja jeg her spillet minecraft før. jeg her spillet i ca. 4 år. jeg har spillet på andre server men jeg kan ikke huske hvor lang tid

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt mine to venner spiller på serveren og at den er awesome. det tror jeg også

Venner på serveren?: Ja to og de hedder marie375 og markus_legaard

Hvorfor vil du joine vores server: mine venner har snakket om den og de siger den er awesome og jeg tror det bliver sjovt

Har du læst og forstået reglerne?: ja det har jeg. jeg repetere alle regler

Håber i kan lide min vip ansøgning og hils marie375 og marie375
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøgning

Post by julemand101 »

susssus wrote:Navn: Arni

Alder: jeg er 12

Sted: jeg bor i Midtjylland

Andre spil: Osu, League of Legends,

Interesser: computer, spil, fodbold

Minecraft erfaring: ja jeg her spillet minecraft før. jeg her spillet i ca. 4 år. jeg har spillet på andre server men jeg kan ikke huske hvor lang tid

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt mine to venner spiller på serveren og at den er awesome. det tror jeg også

Venner på serveren?: Ja to og de hedder marie375 og markus_legaard

Hvorfor vil du joine vores server: mine venner har snakket om den og de siger den er awesome og jeg tror det bliver sjovt

Har du læst og forstået reglerne?: ja det har jeg. jeg repetere alle regler

Håber i kan lide min vip ansøgning og hils marie375 og marie375
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
susssus
Posts: 2
Joined: 26 Nov 2013, 13:25

Re: ansøgning

Post by susssus »

Navn: Arni

Alder: 12 år gammel (næsten 13)

Sted: Jeg bor i Midtjylland i en lille by der hedder Frederiks

Andre spil: Jeg spiller også Osu, League of Legends, Call of duty: Black ops 2 (pc), Counter Strike: Source, Garry's mod, killing Floor, Left 4 Dead 2, Portal 2, Team Fortress 2, Terraria

Interesser: Computer (selvfølgelig...), også Fodbold (er ikke god til det men alligevel), Minecraft (har haft en lang periode hvor jeg ikke her spillet minecraft men nu er jeg kommet tilbage til det),

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 3 år og har alt tid elsket det og jeg syntes at det er sjovere at spille med vennerne og bygge seje ting men det er også sjovt at spille singleplayer. jeg vil rigtigt gerne møde nye mennesker via minecraft.

Hvor har du hørt om crafters.dk: marie375 (Marie) og markus_Legaard (Markus) har talt så maget om serveren og jeg kunne ikke holde det ud længere så en dag spurte jeg om hvad den server hed og nu er jeg i gang med at skrive en ansøgning til den

Venner på serveren?: Ja der er to af mine venner og de hedder markus_legaard og marie375

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kan ikke holde ud at spille singleplayer mere jeg følere mig helt alene så nu vil jeg spille lidt (maget) multiplyer. og fordi at mine to venner (Markus og Marie) spiller på serveren og de siger den er sej

Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst alle regler of jeg er helt enig i alle regler. jeg lover at jeg vil holde mig til reglerne

Ting jeg kan lide: Minecraft (selvfølgelig... igen), Tee (noget af det bedste jeg ved), Bacon (Hvem kan ikke lide bacon?),Alle mine andre spil (har også en steam bruger), Burgers, Baconburger (Bacon + burger = Awesomenes)

Håber i kan bruge den her ansøgning til noget og igen hils Markus_legaard og Marie375 fra mig
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: ansøgning

Post by Grandt_666 »

susssus wrote:Navn: Arni

Alder: 12 år gammel (næsten 13)

Sted: Jeg bor i Midtjylland i en lille by der hedder Frederiks

Andre spil: Jeg spiller også Osu, League of Legends, Call of duty: Black ops 2 (pc), Counter Strike: Source, Garry's mod, killing Floor, Left 4 Dead 2, Portal 2, Team Fortress 2, Terraria

Interesser: Computer (selvfølgelig...), også Fodbold (er ikke god til det men alligevel), Minecraft (har haft en lang periode hvor jeg ikke her spillet minecraft men nu er jeg kommet tilbage til det),

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 3 år og har alt tid elsket det og jeg syntes at det er sjovere at spille med vennerne og bygge seje ting men det er også sjovt at spille singleplayer. jeg vil rigtigt gerne møde nye mennesker via minecraft.

Hvor har du hørt om crafters.dk: marie375 (Marie) og markus_Legaard (Markus) har talt så maget om serveren og jeg kunne ikke holde det ud længere så en dag spurte jeg om hvad den server hed og nu er jeg i gang med at skrive en ansøgning til den

Venner på serveren?: Ja der er to af mine venner og de hedder markus_legaard og marie375

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kan ikke holde ud at spille singleplayer mere jeg følere mig helt alene så nu vil jeg spille lidt (maget) multiplyer. og fordi at mine to venner (Markus og Marie) spiller på serveren og de siger den er sej

Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst alle regler of jeg er helt enig i alle regler. jeg lover at jeg vil holde mig til reglerne

Ting jeg kan lide: Minecraft (selvfølgelig... igen), Tee (noget af det bedste jeg ved), Bacon (Hvem kan ikke lide bacon?),Alle mine andre spil (har også en steam bruger), Burgers, Baconburger (Bacon + burger = Awesomenes)

Håber i kan bruge den her ansøgning til noget og igen hils Markus_legaard og Marie375 fra mig

Den er godkendt, men kun for det med Bacon. om nom nom... ;)

Ej det er gas, den er meget bedre!

Kom ind på serveren og få en test, af en moderator (blåt navn), når du kan reglerne på fingerspidserne!
Member of The Islanders
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind på serveren og bed en admin (rød) eller mod (blå) om testen, når du kan reglerne.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply