MrDKTutorial Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mrdktutorial
Posts: 1
Joined: 24 Oct 2013, 20:06

MrDKTutorial Ansøgning

Post by mrdktutorial »

Dit Navn: Kaare

Dit Minecraft Navn: MrDKTutorial

Alder: 13

Sted: Midtjyland

Interesser: Computer Minecraft og meget mere. :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i over 2 år nu jeg syndes også selv jeg er god til at bygge :P

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Min brors Skype samtale

Venner på serveren? Har ikke nogen venner men det får jeg sikker på server :P

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg har hørt meget om den og har set den inde på minecraftlisten.dk så jeg syndes jeg skulle prøve at trykke på jeres navn og spille lidt på jeres server :P

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst reglerne op til 3 gange så ja det har jeg :)


:)
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: MrDKTutorial Ansøgning

Post by GumZ1110 »

mrdktutorial wrote:Dit Navn: Kaare

Dit Minecraft Navn: MrDKTutorial

Alder: 13

Sted: Midtjyland

Interesser: Computer Minecraft og meget mere. :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i over 2 år nu jeg syndes også selv jeg er god til at bygge :P

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Min brors Skype samtale

Venner på serveren? Har ikke nogen venner men det får jeg sikker på server :P

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg har hørt meget om den og har set den inde på minecraftlisten.dk så jeg syndes jeg skulle prøve at trykke på jeres navn og spille lidt på jeres server :P

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst reglerne op til 3 gange så ja det har jeg :)


:)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: MrDKTutorial Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply