Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
KoNumse
Posts: 1
Joined: 14 Oct 2013, 21:53

Ansøgning

Post by KoNumse »

Mit navn er Nicemarster (på Minecraft) Men i virkeligheden hedder jeg Rasmus. Jeg er 12 år gammel. I min fritid gør jeg til Håndbold og spiller på min computer. Jeg vil gerne spille på jeres server fordi mine venner spiller der inde (_TheRealKiller_). Jeg har hørt meget godt om jeres server + jeg kan godt lide at bygge og er tit på pvp servere. Jeg bor i Jylland.


Kærlig hilsen Rasmus :P
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

KoNumse wrote:Mit navn er Nicemarster (på Minecraft) Men i virkeligheden hedder jeg Rasmus. Jeg er 12 år gammel. I min fritid gør jeg til Håndbold og spiller på min computer. Jeg vil gerne spille på jeres server fordi mine venner spiller der inde (_TheRealKiller_). Jeg har hørt meget godt om jeres server + jeg kan godt lide at bygge og er tit på pvp servere. Jeg bor i Jylland.


Kærlig hilsen Rasmus :P
Har lidt svært ved at se seriøsiteten i dit forum brugernavn.

Men svar på ansøgning er herunder:

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply