Dit Navn: Magnus uden myggen
Dit Minecraft Navn: Gejlemissen
Alder: 16
Sted: midtjylland
Interesser: Går meget op i Fodbold, spring, og ellers går resten af min tid med computer
Spiller til dagligt, meget med mine venner, da jeg elsker dem meget højt (heart)
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har ikke så meget erfaring, har kun spillet på en anden online-server, ellers har det været mest singleplayer, hvilket jeg finder meget sjovt
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min gode ven Kasper (Volmar), som synes jeg skal spille på crafters, da i har et meget godt fællesskab, og virker som en meget stabil server med styr på tingene =D
Venner på serveren? Krissen210, Mansen_h og volmar, som fortalte mig om serveren (heart)
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?
Har læst jeres regler og synes de virker gode, samt jeres fællesskab, har dog ikke tænkt mig at bygge noget stort, da jeg ikke er så kreativ, eller god til at bygge, planen er dog at spille sammen med mine venner, og lave noget sammen med dem, så der er en chance for at det kan blive pænt
Har du læst og forstået reglerne? Ja, iforhold til hvor lidt jeg plejer at forstå, kunne jeg godt sætte mig ind i dem
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Den kan godt gå an, kom ins og så testen når du kan reglerne. Bare spørg efter en mod/admin og testen.