ansøgning rekute1

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

ansøgning rekute1

Post by rekute1 »

navn: Lasse

minecraftnavn: rekute1

alder: 14 snart 15

sted: Vestjylland

interesser: Pc CoD Minecraft klatring og min hund

Minecraft erfaring: jeg købte spillet mens det var alpha og det er det spil som jeg har spillet mest siden

venner på severen: Kozmin, UnbrokeNN

hvorfor jeg vil joine severen: jeg kender Kozmin og UnbrokeNN IRL og Kozmin har fortalt mig at det er en god server som har en hyggelig atmosfære og er meget sjov at spille på. Det lød også som om at admins har styr på tingene og slår hårdt ned på griefers og uvenlige folk.

relgerne: jeg har forstået reglerne og har tænkt mig at overholde dem.

jeg håber min ansøgning bliver godtaget venlig hilsen Lasse
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning rekute1

Post by miscje »

Jeg synes ansøgningen er noget tynd i det, men da du har skrevet post nummer 1000 i "Applications", er jeg villig til at godkende den. Det må da betyde noget... :D :D :D
You stay classy
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning rekute1

Post by Pars »

Lidt tynd ansøgning. Hvis det nu havde været post nummer 1337 så ville jeg mere villig til at godkende den :D Jeg siger nej i første omgang.
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: ansøgning rekute1

Post by rekute1 »

Jeg er da lige blevet godkendt
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning rekute1

Post by Pars »

To admins skal sige god for den, så med mindre du kan få overbevist endnu en admin, så må du til tasterne igen.
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: ansøgning rekute1

Post by rekute1 »

folk har da skrevet mindre og er blevet godkendt og jeg troede det var infoen der talte og ikke hvor meget man har skrevet?
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning rekute1

Post by Pars »

Folk har skrevet mindre ja, jeg siger heller ikke den er for kort, jeg siger bare den er lidt tynd. Har du kigget på de eksempler der er nævnt i "application reminder" ? viewtopic.php?f=8&t=744
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: ansøgning rekute1

Post by rekute1 »

jamen hvad mangler den? at den er for tynd hjælper ikke meget til næste forsøg?
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: ansøgning rekute1

Post by Wufei »

Hej Lasse,

Jammen så lad mig fortælle hvad din ansøgning mangler før Jeg vil godkende den.

Jeg vil meget gerne høre noget mere om hvordan Du er som person, og meget mere om hvorfor Du vil joine denne server. Hvad har du fx i tankerne, hvad kunne du godt tænke dig at lave? Er du mest til den kreative del, eller er du til RPG / survival delen af spillet? Du skriver du kender Kozmin og UnbrokeNN. Har i nogle projekter i vil bygge fælles, eller er du mere for dig selv? I bund og grund vil vi bare gerne vide hvad Du har lyst til at lave på serveren. Husk på, Vi skal ikke formidle dig. Det dig der skal overbevise os, at du er en fin fyr og god ven, som vi gerne vil have med på serveren. Jeg vil anbefale at du prøver at kigge på fx iHint's ansøgning, som er nok blandt de bedste vi har haft og noget af det vi stræber efter.

Du skriver mærkelig nok at du mest har spillet spillet mens det var alpha, men hvis du har købt det må du da vel også have fået det opdateret til beta? Ellers er det da noget tid siden du sidst har spillet spillet?
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply