Navn: Rune
Minecraft navn: Ja, kravet var jo, at lade vores navn her på forummet være det samme som i MC, så sjovt nok er det Mwaldemar
Alder: 19 år gammel
Interesser: Rome Total War, Age of Empires 2, Minecraft, Call of Duty Modern Warfare og til dels også fysik og kemi, så længe der sker noget spændende
Minecraft erfaring: Jeg har før spillet meget Minecraft på en privat server med venner. Jeg er en god redstoner og kan også lave mange forskellige former for XP grinders, mob farms, sugar cane farms, snow farms, osv...
Jeg kender endnu ikke nogne på serveren, men jeg ser frem til det.
Jeg vil gerne joine serveren, fordi jeg mangler en server at spille på (lidt klart vel...), men også fordi jeg gerne vil dele alle mine tidligere erfaringer med flere folk. Jeg kan være en stor hjælp til godt og vel alt og jeg ønsker at spille survival igen.
Jeg har som en selvfølge allerede læst og forstået reglerne.
Jeg ser frem til at høre fra jer og jeg kan love jer, at med mig får I det ikke kedeligt.
Ansøgning
-
Re: Ansøgning
Kort, men præcis ansøgning. Den er godkendt. Kom ind og spørg efter en test i reglerneMwaldemar wrote:Navn: Rune
Minecraft navn: Ja, kravet var jo, at lade vores navn her på forummet være det samme som i MC, så sjovt nok er det Mwaldemar
Alder: 19 år gammel
Interesser: Rome Total War, Age of Empires 2, Minecraft, Call of Duty Modern Warfare og til dels også fysik og kemi, så længe der sker noget spændende
Minecraft erfaring: Jeg har før spillet meget Minecraft på en privat server med venner. Jeg er en god redstoner og kan også lave mange forskellige former for XP grinders, mob farms, sugar cane farms, snow farms, osv...
Jeg kender endnu ikke nogne på serveren, men jeg ser frem til det.
Jeg vil gerne joine serveren, fordi jeg mangler en server at spille på (lidt klart vel...), men også fordi jeg gerne vil dele alle mine tidligere erfaringer med flere folk. Jeg kan være en stor hjælp til godt og vel alt og jeg ønsker at spille survival igen.
Jeg har som en selvfølge allerede læst og forstået reglerne.
Jeg ser frem til at høre fra jer og jeg kan love jer, at med mig får I det ikke kedeligt.
- Mwaldemar
Okay... Øhm... Der er et eller andet galt her. Jeg har prøvet at indtaster "crafters.dk" og selve IP'en i minecraft, men jeg kan stadig ikke oprette forbindelse? (Det ser ud ligesom når en server ikke eksisterer)
- Grandt_666
Member of The Islanders
- Mwaldemar
Ahh takGrandt_666 wrote:Har du den nyeste version? Vi kører stadig med 1.6.4.
HER er en guide til at ændre version.
- Grandt_666