!!!VIGTIGT!!!
Der tilfælder INGEN ingame fordele PÅ NOGEN MÅDE ved donation til serveren. Dette er et princip som vi har haft så længe serveren har eksisteret og det vil vi ikke lave om på. Du har mulighed for at få adgang til den indkøbte server og selv hoste hvad du har lyst til (med visse begrænsninger der står skrevet længere nede).
!!!VIGTIGT!!!
Denne forumtråd er udelukkende oprettet med det formål at se antallet af folk der er villige til at donere et beløb til serveren hver måned. Hvis man ønsker at diskuttere emnet så kan det gøres i følgende tråd der også forklarer hvorfor dette tiltag oprettes:
viewtopic.php?f=25&t=5839
Moderatorer har deres egen tråd på moderator-forummet.
Dem der er villige til at donere et beløb til Crafters.dk hver måned skal oprette et forumindlæg i denne tråd hvor der besvares følgende spørgsmål:
Minecraft brugernavn:
Her skriver du dit primære Minecraft brugernavn i tilfælde af du har flere på serveren.
Begrundelse for ønsket om at donere:
Skriv en kort begrundelsen for hvorfor du mener vi fortjener dine penge. Det er desværre ikke alle der vil få lov til at donere (så meget mangler vi heller ikke og det ender bare med administrativt kaos) så vi finder betalerne ud fra hvor langt tid de har været på serveren samt ud fra denne begrundelse.
Ønske om betaling for 3 eller 4 måneder af gangen:
Hetzner lader til at trække pengene en måned af gangen men det er for bøvlet hvis jeg skal indkræve penge hver måned. Derfor vil jeg gerne have en ordning hvor man betaler for 3 eller 4 måneder af gangen. Flertallet kommer nok til at bestemme her hvad vi præcis gør.
Ønsker du at gøre brug om tilbuddet om en brugerkonto på Linux serveren:
Alle der kommer til at donere til serveren vil få mulighed for en brugerkonto på Linux serveren vi indkøber. Det er her muligt at host din egen private spilserver, hoste dine kattebilleder, lave en kopi af reddit eller hvad du end har lyst til. Eneste begrænsning vil være at de services der hører ind under Crafters.dk har første prioritet og vi har lov til at skære ned på ressourcerne hvis din brugerkonto forstyrrer for meget.
Sammen med dette tilbud vil der også være adgang til en speciel forumkategori her på forummet hvor man kan få support til serveren. Så du kommer ikke engang til selv at døje med at sætte din Webserver op men derimod bliver det mig der gør det og så er det din opgave at ligge selve hjemmesiden op og vedligeholde den. Alt det tekniske vil blive administreret af mig så vidt muligt.
Max. månedligt beløb hvis 60 kr. om måneden er for meget (ALTSÅ KUN HVIS DU IKKE KAN BETALE 60 KR.!):
60 kr. om måneden vil være det maksimale beløb folk vil ende ud med at skulle betale. Beløbet vil højst sandsynligt blive lavere men derfor vil jeg stadig gerne høre hvis du har nogle specielle interesser (fx kun vil betale 30 kr. hvilket vi så bare korrigerer i regnskabet).
Det er vigtigt at forstå at de udgifter der vil være kan svinge en anelse alt efter hvad der lige sker. De penge der doneres vil udelukkende bruges på driften af Crafters.dk og der vil på intet tidspunkt blive genereret et overskud. Der vil i starten være en større udgift i form af oprettelsesafgift af selve serveren og jeg har endnu ikke helt planlagt om dette beløb skal indbetales som en del af første periode eller om udgiften vil blive strækket ud over flere perioder.
Ansøgning til donationsgruppen
- julemand101
Ansøgning til donationsgruppen
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Re: Ansøgning til donationsgruppen
Jamen så skal jeg da nok gå først, med fare for at ramme helt forbi kriterierne til ansøgningen.
Minecraft brugernavn:
Ch0x
Inden for den næste måned kan jeg fejre, at have været en del af Crafters fællesskabet i 3 år. Det har været 3 år med blod, sved og tårer (ikke rigtigt..), og det har været en fornøjelse hele vejen. Jeg har fået nye venner og bekendtskaber (og et par enkelte fjender, men lad det ligge), som har udviklet sig ikke bare til utallige underholdende timer på Mumble, men også til hyggelige sammenkomster rundt omkring i landet, med sjov, spas, gak og løger. Jeg er i disse tider ikke nogen voldsomt aktiv spiller, og mit primære formål på serveren for tiden er, at hoppe rundt og spise masser af kage. Men nu har jeg endelig muligheden for, at give noget igen til Crafters - ikke meget, men noget. Så skulle verden da ikke stå længere, hvis ikke jeg prøvede at gribe den chance med arme og ben.
Og så ses vi på mandag til næste poesi-time, hvor vi gennemgår kapitel 2 i "Chox møder køleskabet - en fortælling om spiseforstyrrelser".
3, 4, 12 måneder, you name it. Jeg har intet problem med ovenstående.
Yes! Nu arbejder jeg selv primært i Microsoft miljøet, men jeg kan helt sikkert finde på noget der gør mig en brugerkonto værdig!
Jeg kan også fremvise min seneste kontoudskrift for at vise, at jeg godt kan skrabe pengene sammen trods mit alt for store forbrug af Toffypops.
Minecraft brugernavn:
Ch0x
Inden for den næste måned kan jeg fejre, at have været en del af Crafters fællesskabet i 3 år. Det har været 3 år med blod, sved og tårer (ikke rigtigt..), og det har været en fornøjelse hele vejen. Jeg har fået nye venner og bekendtskaber (og et par enkelte fjender, men lad det ligge), som har udviklet sig ikke bare til utallige underholdende timer på Mumble, men også til hyggelige sammenkomster rundt omkring i landet, med sjov, spas, gak og løger. Jeg er i disse tider ikke nogen voldsomt aktiv spiller, og mit primære formål på serveren for tiden er, at hoppe rundt og spise masser af kage. Men nu har jeg endelig muligheden for, at give noget igen til Crafters - ikke meget, men noget. Så skulle verden da ikke stå længere, hvis ikke jeg prøvede at gribe den chance med arme og ben.
Og så ses vi på mandag til næste poesi-time, hvor vi gennemgår kapitel 2 i "Chox møder køleskabet - en fortælling om spiseforstyrrelser".
3, 4, 12 måneder, you name it. Jeg har intet problem med ovenstående.
Yes! Nu arbejder jeg selv primært i Microsoft miljøet, men jeg kan helt sikkert finde på noget der gør mig en brugerkonto værdig!
Jeg kan også fremvise min seneste kontoudskrift for at vise, at jeg godt kan skrabe pengene sammen trods mit alt for store forbrug af Toffypops.
- pitti999
Minecraft brugernavn:
PITTI999
Jeg har spillet på den her server siden 15 aug 2012. Igennem den tid har jeg opbygget et venskab og et socialsamvær til mennesker jeg holder utrolig meget af! Det vil jeg ikke kunne have gjort uden hjælp fra Crafters, så derfor kunne jeg godt tænke mig at give noget tilbage, sådan så andre unge/ældre mennesker kan få den samme fornøjelse af dette fantastiske community som jeg har fået.
Jeg er ganske tilfreds med at vi betaler 3 til 4 måneder af gangen.
PT. ønsker jeg ingen brug, da jeg ikke har forstand på Linux. Men hvad fremtiden viser sig er der ingen der ved, da jeg godt kunne tænke mig at lære at bruge Linux. Også er det jo en bonus hvis der kommer en tråd, hvor man kan få den hjælp man netop står og mangler!
PITTI999
Jeg har spillet på den her server siden 15 aug 2012. Igennem den tid har jeg opbygget et venskab og et socialsamvær til mennesker jeg holder utrolig meget af! Det vil jeg ikke kunne have gjort uden hjælp fra Crafters, så derfor kunne jeg godt tænke mig at give noget tilbage, sådan så andre unge/ældre mennesker kan få den samme fornøjelse af dette fantastiske community som jeg har fået.
Jeg er ganske tilfreds med at vi betaler 3 til 4 måneder af gangen.
PT. ønsker jeg ingen brug, da jeg ikke har forstand på Linux. Men hvad fremtiden viser sig er der ingen der ved, da jeg godt kunne tænke mig at lære at bruge Linux. Også er det jo en bonus hvis der kommer en tråd, hvor man kan få den hjælp man netop står og mangler!
Im mr meeseeks look at me...
- Zicy
Minecraft brugernavn:
zicy
Jeg vil gerne donere til en ny server da jeg efterhånden har haft mange sjove timer på Crafters både i Minecraft og på mumble, samt mødt et hav af nye mennesker og fået nye venner. Når det er sagt vil jeg ærgre mig vis jeg ikke brugte min chance for at betale nogle af alle de sjove øjeblikke tilbage til communitiet.
Vær 1,3,4 eller 6 måned gør igen forskel for mig.
Nej ikke umiddelbart, men måske en gang i fremtiden.
zicy
Jeg vil gerne donere til en ny server da jeg efterhånden har haft mange sjove timer på Crafters både i Minecraft og på mumble, samt mødt et hav af nye mennesker og fået nye venner. Når det er sagt vil jeg ærgre mig vis jeg ikke brugte min chance for at betale nogle af alle de sjove øjeblikke tilbage til communitiet.
Vær 1,3,4 eller 6 måned gør igen forskel for mig.
Nej ikke umiddelbart, men måske en gang i fremtiden.
- CasperSK
Minecraft brugernavn:
CasperSK
Jeg har spillet på serveren i lidt over 3 år, og jeg vil gerne blive ved med at spille her. Denne server har også betydet at jeg er kommet i kontakt med folk rundt i landet og kolonierne, jeg ville ærlig talt komme til at savne det sammenhold der efterhånden er blevet opbygget. Så skal man sætte en pris på de timer vi bruger sammen hver måned synes jeg at de 50-60kr der er tale om er et greb i lommen. Og med denne udmelding om at lave serveren til en non-profit bruger betalt server viser bare at der er hold i vores slogan: It's all about the community.
Plus, jeg ville sgu virkelig savne at høre MikkelFB123 synge på mumble, han er en muse
Så længe jeg ikke modtager et girokort på samme måde som DR Licens kræver penge fra os, så er jeg ligeglad med hvordan og hvornår vi skal betale.
Jeg ved absolute hat-fis om linux, men med tiden kan det da være jeg skal sætte en OpenTTD server op, eller noget Starbound.
CasperSK
Jeg har spillet på serveren i lidt over 3 år, og jeg vil gerne blive ved med at spille her. Denne server har også betydet at jeg er kommet i kontakt med folk rundt i landet og kolonierne, jeg ville ærlig talt komme til at savne det sammenhold der efterhånden er blevet opbygget. Så skal man sætte en pris på de timer vi bruger sammen hver måned synes jeg at de 50-60kr der er tale om er et greb i lommen. Og med denne udmelding om at lave serveren til en non-profit bruger betalt server viser bare at der er hold i vores slogan: It's all about the community.
Plus, jeg ville sgu virkelig savne at høre MikkelFB123 synge på mumble, han er en muse
Så længe jeg ikke modtager et girokort på samme måde som DR Licens kræver penge fra os, så er jeg ligeglad med hvordan og hvornår vi skal betale.
Jeg ved absolute hat-fis om linux, men med tiden kan det da være jeg skal sætte en OpenTTD server op, eller noget Starbound.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- JBTollak
- Administrator
Minecraft brugernavn:
JacobBoTollak<-- JacobBoTollak
Jeg er så heldig at have en kone og 2 dejlige børn. De betyder meget for mig, dog har jeg en kærlighed til Crafters der til tider også kan gøre mig helt blød i knæene...
Jeg bruger en rigtig stor mængde af min tid foran pc'en på det community som vi har på Crafters.dk. Faktisk laver jeg ikke ret meget andet. Jeg er ALDRIG på nettet, uden at tjekke hjemmesiden og forum, kigger på kortet hvad folk laver, er med på Mumble osv. Dette jeg oplever i vores fælleskab er af en karakter jeg aldrig nogensinde tidligere har oplevet på nettet, alle spil og communitys inklusive. Det er dyb dyb kærlighed.. I love it!
Jeg vil nyde at donere til at denne server holdes kørende.
Jeg kan forestille mig at hele pigekoret fra Sky City melder sig på banen her i tråden. Og det er vigtigt for mig, at jeg som medlem af The Islanders også får muligheden for at donere. Sky City er fantastiske, og deres generøsitet kender ingen grænser. Det ville dog være synd hvis det primært var dem der donerede til vedligeholdelsen af serveren.
Måske har jeg ikke været aktiv i 3 år, ligesom andre. Jeg er bare så lykkelig her. Vores fælleskab i The Islanders udmønter sig også til et arrangement hvor vi alle skal mødes i 2014.
Jeg har slet ikke lyst til at stoppe denne ode til serveren, og mine bevæggrunde for at donere, så lad mig opsummere i dette digt:
En ensom dag i 2012,
blev jeg medlem af dette fantastiske hold.
Crafters.dk var navnet på min nye kærlighed.
når konen spurgte til min affære, fik jeg på panden sved.
Hvordan skulle jeg forklare at jeg ikke bedrog hende for éen pige,
men at jeg havde mødt FLERE andre, for hvem hun måtte vige.
Jeg gik på knæ og græd, men denne fantastiske tøs,
tilgav mig og sagde at jeg bare kunne spille løs!
Nu sidder jeg her både nætter og dage,
jeg be´r blot til at det ingen ende må tage.
Nå, tilbage på sporet. Skal jeg aktivt tage stilling til dette, må valget falde på 3. måneder af gangen. Det passer med et kvartal, og føles godt.
Lige pt. kan jeg ikke forestille mig hvad jeg skal bruge dette til. Hvis det er et succeskriterie at skulle udnytte dette, må jeg lave en blog der omhandler mit liv som MCgamer på Crafters.dk.
Måske jeg engang finder et andet spil der kunne deles om pladsen med Minecraft (tvivlsomt), og der så opstår en mulighed for en server.
JacobBoTollak<-- JacobBoTollak
Jeg er så heldig at have en kone og 2 dejlige børn. De betyder meget for mig, dog har jeg en kærlighed til Crafters der til tider også kan gøre mig helt blød i knæene...
Jeg bruger en rigtig stor mængde af min tid foran pc'en på det community som vi har på Crafters.dk. Faktisk laver jeg ikke ret meget andet. Jeg er ALDRIG på nettet, uden at tjekke hjemmesiden og forum, kigger på kortet hvad folk laver, er med på Mumble osv. Dette jeg oplever i vores fælleskab er af en karakter jeg aldrig nogensinde tidligere har oplevet på nettet, alle spil og communitys inklusive. Det er dyb dyb kærlighed.. I love it!
Jeg vil nyde at donere til at denne server holdes kørende.
Jeg kan forestille mig at hele pigekoret fra Sky City melder sig på banen her i tråden. Og det er vigtigt for mig, at jeg som medlem af The Islanders også får muligheden for at donere. Sky City er fantastiske, og deres generøsitet kender ingen grænser. Det ville dog være synd hvis det primært var dem der donerede til vedligeholdelsen af serveren.
Måske har jeg ikke været aktiv i 3 år, ligesom andre. Jeg er bare så lykkelig her. Vores fælleskab i The Islanders udmønter sig også til et arrangement hvor vi alle skal mødes i 2014.
Jeg har slet ikke lyst til at stoppe denne ode til serveren, og mine bevæggrunde for at donere, så lad mig opsummere i dette digt:
En ensom dag i 2012,
blev jeg medlem af dette fantastiske hold.
Crafters.dk var navnet på min nye kærlighed.
når konen spurgte til min affære, fik jeg på panden sved.
Hvordan skulle jeg forklare at jeg ikke bedrog hende for éen pige,
men at jeg havde mødt FLERE andre, for hvem hun måtte vige.
Jeg gik på knæ og græd, men denne fantastiske tøs,
tilgav mig og sagde at jeg bare kunne spille løs!
Nu sidder jeg her både nætter og dage,
jeg be´r blot til at det ingen ende må tage.
Nå, tilbage på sporet. Skal jeg aktivt tage stilling til dette, må valget falde på 3. måneder af gangen. Det passer med et kvartal, og føles godt.
Lige pt. kan jeg ikke forestille mig hvad jeg skal bruge dette til. Hvis det er et succeskriterie at skulle udnytte dette, må jeg lave en blog der omhandler mit liv som MCgamer på Crafters.dk.
Måske jeg engang finder et andet spil der kunne deles om pladsen med Minecraft (tvivlsomt), og der så opstår en mulighed for en server.
- GumZ1110
Minecraft brugernavn:
GumZ1110
Jeg vil Gerne donere fordi, jeg føler Crafters.dk har et rigtigt unikt sammenhold imellem spillerne.
Derudover bruger jeg serveren hver dag, så jeg vil self. også gerne spytte i kassen i fremtiden.
Jeg vil meget gerne betale 3-4 måneder af gangen ja måske mere af gangen, hvis det rent administrativt kan hjælpe.
Jeg vil ikke personligt få brug for en brugerkonto, jeg donerer af rent hjerte og forventer ingen modydelser.
Vil måske i fremtiden gerne have hjemmeside hostet.
Max. månedligt beløb hvis 60 kr. om måneden er for meget (ALTSÅ KUN HVIS DU IKKE KAN BETALE 60 KR.!):
Giver gerne de 60 kr.
GumZ1110
Jeg vil Gerne donere fordi, jeg føler Crafters.dk har et rigtigt unikt sammenhold imellem spillerne.
Derudover bruger jeg serveren hver dag, så jeg vil self. også gerne spytte i kassen i fremtiden.
Jeg vil meget gerne betale 3-4 måneder af gangen ja måske mere af gangen, hvis det rent administrativt kan hjælpe.
Jeg vil ikke personligt få brug for en brugerkonto, jeg donerer af rent hjerte og forventer ingen modydelser.
Vil måske i fremtiden gerne have hjemmeside hostet.
Giver gerne de 60 kr.
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- julemand101
Gumz!

Er du ude på at melde dig dobbelt?Moderatorer har deres egen tråd på moderator-forummet.

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- GumZ1110
Undskyld, der kan man se hvor vågen jeg lige er
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Kachuu
Minecraft brugernavn:
Kachuu, har familiære relationer til King_Chuu
Har været her en god slat tid efterhånden, lidt mindre aktiv på det seneste pga jeg syntes vanilla minecraft er ved at være ved det punkt hvor de bliver nødt til at merge med nogle af de store modpacks som virkeligt får minecraft til at være det "Build what you want" MMO som det er. Jeg vil dog gerne støtte projektet som er Crafters.dk ligeså meget som Minecraft serveren og ville være skuffet hvis Crafters.dk forsvandt hvis minecraft serveren blev lukket.
Den største grund, Sky City (#SC4LIFE)
Hvad der er administrativt lettest.
At have en adgang ville være rart, ved dog ikke om jeg vil bruge den aktivt.
Hvis det er så kan jeg godt smide det dobbelte hver måned hvis det skulle være.
Kachuu, har familiære relationer til King_Chuu
Har været her en god slat tid efterhånden, lidt mindre aktiv på det seneste pga jeg syntes vanilla minecraft er ved at være ved det punkt hvor de bliver nødt til at merge med nogle af de store modpacks som virkeligt får minecraft til at være det "Build what you want" MMO som det er. Jeg vil dog gerne støtte projektet som er Crafters.dk ligeså meget som Minecraft serveren og ville være skuffet hvis Crafters.dk forsvandt hvis minecraft serveren blev lukket.
Den største grund, Sky City (#SC4LIFE)
Hvad der er administrativt lettest.
At have en adgang ville være rart, ved dog ikke om jeg vil bruge den aktivt.
Hvis det er så kan jeg godt smide det dobbelte hver måned hvis det skulle være.
Last edited by Kachuu on 20 Dec 2013, 11:16, edited 1 time in total.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !