Anmodning om at joine serveren

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Laurits
Posts: 2
Joined: 17 Dec 2013, 19:20

Anmodning om at joine serveren

Post by Laurits »

Navn: Laurits Hansen

Minecraft navn: Frocnetic

Alder: 14 snart 15

Sted: Sjælland

Interesser: Et lille børne cirkus der hedder Cirkus kæphøj og så resten er for det meste bare gaming Minecraft, cod, hearthstone og league of legens.

erfaring med minecraft: jeg har spillet lige siden alpha og har både spillet meget single player og meget multi player

Hvorfra: jeg sad og ledte efter en server med mange gode specs på minecraftlisten.dk hvor jeg så fandt crafters.

Venner heh nej dem har jeg ingen af... ihvertfald ikke på serveren :cry:

Hvorfor jeg vil joine: denne server ser ud til at have mange gode specs og en god community og al den slags

Om jeg har læst reglerne: ja det har jeg 2 gange og er ret sikker på at jeg har forstået dem

- Laurits Hansen
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Anmodning om at joine serveren

Post by BetinaLerche »

Laurits wrote:Navn: Laurits Hansen

Minecraft navn: Frocnetic

Alder: 14 snart 15

Sted: Sjælland

Interesser: Et lille børne cirkus der hedder Cirkus kæphøj og så resten er for det meste bare gaming Minecraft, cod, hearthstone og league of legens.

erfaring med minecraft: jeg har spillet lige siden alpha og har både spillet meget single player og meget multi player

Hvorfra: jeg sad og ledte efter en server med mange gode specs på minecraftlisten.dk hvor jeg så fandt crafters.

Venner heh nej dem har jeg ingen af... ihvertfald ikke på serveren :cry:

Hvorfor jeg vil joine: denne server ser ud til at have mange gode specs og en god community og al den slags

Om jeg har læst reglerne: ja det har jeg 2 gange og er ret sikker på at jeg har forstået dem

- Laurits Hansen
Du kommer ikke ind igen, heller ikke på en anden bruger.
Det er dig som person vi ikke vil have ind, så du kan passende rette dig efter beskeden her: viewtopic.php?f=23&t=5849
User avatar
Laurits
Posts: 2
Joined: 17 Dec 2013, 19:20

Re: Anmodning om at joine serveren

Post by Laurits »

huh??
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Anmodning om at joine serveren

Post by FedeAnderzen »

Laurits wrote:huh??
Du er banned med brugeren lacnetic og derfor kommer du ikke ind på andre.
Image
Post Reply