Hej derude!
Som nogle af jer nok ved, så er Steam Winter Sale lige startet, og jeg er på udkig efter et par nye spil. Dog ved jeg ikke helt, hvad jeg skal kigge efter, så jeg ville høre om nogle af jer kendte et spil eller to (eller flere...), som i kunne anbefale? Så kunne jeg jo holde lidt øje med dem, og hvis jeg er heldig, finde nogle gode deals på dem
//Turtle
Hvilke Steam spil skal man kigge efter?
- julemand101
Re: Hvilke Steam spil skal man kigge efter?
Hvad genre er vi ude i? Jeg har en hel del obskure indie spil som jeg finder ret gode.
Men ellers så spiller jeg lige nu The Walking Dead fra Telltale og er rimelig tilfreds med det.
Hvis du har en controller til din computer vil jeg anbefale dette spil hvor mine følelser blev ret påvirket af den gode historie:
http://store.steampowered.com/app/225080
Men ellers så spiller jeg lige nu The Walking Dead fra Telltale og er rimelig tilfreds med det.
Hvis du har en controller til din computer vil jeg anbefale dette spil hvor mine følelser blev ret påvirket af den gode historie:
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- pitti999
Hvis du er til krigs simulator, kan jeg anbefale Arma 2 og Arma 3. Det er nogle fantastiske spil, dog kræver de lidt skills.
DayZ standalone er lige udkommet i Alpha. Det er zombie survival spil, og kræver lidt tålmodighed. Desværre har jeg ikke selv fået det købt endnu, men har spillet det i Arma. (Oprindeligt er det et mod til Arma, men på grund af succesen har de lavet standalone)
Jeg kan nævne en masse andre spil, men da jeg ikke orker at beskrive dem alle sammen, skriver jeg blot titlen. Hvis du har spørgsmål vil jeg selvfølgelig gerne besvare dem!
DayZ standalone er lige udkommet i Alpha. Det er zombie survival spil, og kræver lidt tålmodighed. Desværre har jeg ikke selv fået det købt endnu, men har spillet det i Arma. (Oprindeligt er det et mod til Arma, men på grund af succesen har de lavet standalone)
Jeg kan nævne en masse andre spil, men da jeg ikke orker at beskrive dem alle sammen, skriver jeg blot titlen. Hvis du har spørgsmål vil jeg selvfølgelig gerne besvare dem!
- War Thunder (Free to play)
Ace of Spades
Skyrim
Counter Strike: Global Offensive
Assassins Creed
WarGame
Fez
Faster Than Light
LIMBO (Et dansk spil)
PayDay 2
Grand Theft Auto...
Darksiders 2
Anna
The Stanly Parable
Starbound
Im mr meeseeks look at me...
- theturtleguy
Har faktisk en kopi The Walking Dead til at ligge i min inventar, efter en ven (TheLynge herinde) anbefalede mig det. Det kan da godt være jeg skal instalere det snarest og få tjekket det udjulemand101 wrote:Hvad genre er vi ude i? Jeg har en hel del obskure indie spil som jeg finder ret gode.
I forhold til genre er den sgu lidt svær, har spillet alt fra "hjerneløse skydespil" som Call of Duty, til kreative spil som Minecraft og MMORPG'er som Diablo. Min plan var nemlig at folk kunne poste nogle spil, som de selv kunne lide, også kunne jeg tjekke dem ud her mens der er Winter Sale. Men tak for forslagene
Jeg har faktisk spillet en del af disse spil, og overvejet nogle af de andre. Har specielt kigget på det nye Assassin's da det, efter hvad jeg ved, er et Open World game, hvor man stort set kan gøre hvad der passer en. Jeg har nemlig haft stor succes med denne slags spil, både med First Person og Third Personpitti999 wrote:Hvis du er til krigs simulator, kan jeg anbefale Arma 2 og Arma 3. Det er nogle fantastiske spil, dog kræver de lidt skills.
- War Thunder (Free to play)
Ace of Spades
Skyrim
Counter Strike: Global Offensive
Assassins Creed
WarGame
Fez
Faster Than Light
LIMBO (Et dansk spil)
PayDay 2
Grand Theft Auto...
Darksiders 2
Anna
The Stanly Parable
Starbound
- Emiellouis
Lige til Assassins creed: Black Flag, vil jeg dog sige at du sørge for at have et ordentligt system for at kunne køre det, har det selv, men min egen pc er lige på grænsen til det der ikke er sjovt at spille det på. :/