Ansøgning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Petereater1003

Ansøgning.

Post by Petereater1003 »

Dit Navn: Peter
Dit Minecraft Navn: Petereater1003

Alder: 13

Sted: København

Interesser: Spil, Minecraft, League Of Legends og andre sjove spil. Jeg går også til Badminton og fodbold.

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet Minecraft før, jeg har spillet Minecraft siden Alpha (Ca. 4 år) Jeg startede dog med at spille Singleplayer hvor jeg derefter startede med at spille på MCPvP.com

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min onkel Sonnich Username: Nielsen74

Venner på serveren? Min onkel Nielsen74

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan godt lide at spille Minecraft og jeg elsker at bygge ting og jeg vil meget gerne spille med min onkel Nielsen74.

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg syntes de er indlysende og rimelige.
GumZ1110

Re: Ansøgning.

Post by GumZ1110 »

Petereater1003 wrote:Dit Navn: Peter
Dit Minecraft Navn: Petereater1003

Alder: 13

Sted: København

Interesser: Spil, Minecraft, League Of Legends og andre sjove spil. Jeg går også til Badminton og fodbold.

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet Minecraft før, jeg har spillet Minecraft siden Alpha (Ca. 4 år) Jeg startede dog med at spille Singleplayer hvor jeg derefter startede med at spille på MCPvP.com

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min onkel Sonnich Username: Nielsen74

Venner på serveren? Min onkel Nielsen74

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan godt lide at spille Minecraft og jeg elsker at bygge ting og jeg vil meget gerne spille med min onkel Nielsen74.

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg syntes de er indlysende og rimelige.

Godkendt, læs reglerne grundigt, og kom ingame for en test i dem. kontakt moderator (blå)

Hilsen GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Re: Ansøgning.

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply