Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Sir_imba
Posts: 4
Joined: 18 Feb 2011, 21:11

Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Sir_imba »

Name:
Jeppe Engholm.

Minecraft Name:
Sir_imba og på dailyrush går jeg under navnet Mextor, som var mit nickname dengang:)

Age:
Jeg er lige fyldt 19.

Location:
Jeg bor i Jylland-Ribe,Denmark

Interests:
Jeg elsker onlinegames, har spillet rigtig meget battlefield. Udover battlefield har jeg spillet tf2 og var meget god til det. Så har jeg været væk fra gaming verdenen i 1 år, da jeg var på efterskole. Nu står den for det meste på Hon og min xbox som jeg har købt for 4 måneder siden:) Når jeg ikke spiller computer, så går jeg i skole på ribe gymnasium i 2.g. Jeg nyder at være sammen med vennerne og få lidt at drikke.

Minecraft experience:
Min minecraft erfaring er ikke helt vild, har haft lidt svært ved at finde online servers, men så faldt jeg over denne server og så hvilke folk der administrerede den, og vile derfor give den en chance.

Friends:
Jeg har kun 2 venner der spiller spillet.

Why do you wanna join the server:
Jeg vil gerne spille på denne server, da det igen er jer der administrerer den og jeres regler er fornuftige.


jeg håber denne ansøgning er lidt mere værd end den forrige:) Jeg håber og glæder mig til den forunderlige crafter verden:)

Jeppe E -Sir_imba
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Pars »

Godkendt, og altid dejligt når en med negleklipper vil joine. Så mangler du bare at din ansøgning godkendes af endnu en admin og at det bliver lørdag/søndag.
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Cyndrom »

Også godkendt af mig, ses i weekenden 8-)
User avatar
Sir_imba
Posts: 4
Joined: 18 Feb 2011, 21:11

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Sir_imba »

Kan jeg komme ind i dag, eller skal jeg vente til i morgen? :D :roll:
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by julemand101 »

Vi lukker kun folk ind lørdag og søndag. Dog er serveren stadig ikke oppe efter seneste Minecraft opdatering så vi må lige se hvornår det er muligt at lukke dig ind.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Sir_imba
Posts: 4
Joined: 18 Feb 2011, 21:11

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Sir_imba »

okay :( så spiller jeg videre i singleplayer:D
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Sir_Imba's ansøgning 2. forsøg:)

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply