Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
vejdreng
Posts: 2
Joined: 29 Dec 2013, 07:55

Ansøgning

Post by vejdreng »

Hej med jer,

jeg synes det kunne være spændende at spille på jeres server, og spiller ret meget minecraft,

vh

vejdreng
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

vejdreng wrote:Hej med jer,

jeg synes det kunne være spændende at spille på jeres server, og spiller ret meget minecraft,

vh

vejdreng
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
vejdreng
Posts: 2
Joined: 29 Dec 2013, 07:55

Re: Ansøgning

Post by vejdreng »

Dit Navn: Tobias

Dit Minecraft Navn: Vejdreng

Alder: 8

Sted: København

Interesser: Jeg kan lide at spille MineCraft

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft et års tid, og synes det er sjovt. Har bygget rigtig mange bygninger.

Venner på serveren? Ingen venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: synes det kunne være sjovt at spille sammen med nogle andre der også synes at minecraft er sjovt,

Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er forstået
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

vejdreng wrote:Dit Navn: Tobias

Dit Minecraft Navn: Vejdreng

Alder: 8

Sted: København

Interesser: Jeg kan lide at spille MineCraft

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft et års tid, og synes det er sjovt. Har bygget rigtig mange bygninger.

Venner på serveren? Ingen venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: synes det kunne være sjovt at spille sammen med nogle andre der også synes at minecraft er sjovt,

Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er forstået
Din ansøgning er afvist. Da du kun har 2 chancer for at skrive en godkendt ansøgning vil jeg henvise dig til minecraftlisten.dk hvor du kan finde en anden server at spille på.
God jagt.
Post Reply