V.I.P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
jaco411b
Posts: 2
Joined: 18 Jun 2012, 18:11

V.I.P

Post by jaco411b »

Hej jeg vil gerne være vip fordi jeg er ikke en noob der hacker og kan finde ud af at skrive pænt og jeg har læst reglerne
og har også en server så jeg ved hvordan man opføre sig og jeg kan godt finde ud af at høre efter hvis jeg gøre en fejl eller skal bare i det heletaget stoppe og jeg er en dreng på 12 år og er moden er ikke en dude der er bare mega mærkelig har selv været det men jeg var det hvor jeg var 8 så vokset jeg fra det og jeg kan godt håndtere et nej og griefer ikke og det var det jeg håber i tager i mod min ansøgning og have en god dag :D
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: V.I.P

Post by Grandt_666 »

jaco411b wrote:Hej jeg vil gerne være vip fordi jeg er ikke en noob der hacker og kan finde ud af at skrive pænt og jeg har læst reglerne
og har også en server så jeg ved hvordan man opføre sig og jeg kan godt finde ud af at høre efter hvis jeg gøre en fejl eller skal bare i det heletaget stoppe og jeg er en dreng på 12 år og er moden er ikke en dude der er bare mega mærkelig har selv været det men jeg var det hvor jeg var 8 så vokset jeg fra det og jeg kan godt håndtere et nej og griefer ikke og det var det jeg håber i tager i mod min ansøgning og have en god dag :D

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
jaco411b
Posts: 2
Joined: 18 Jun 2012, 18:11

Vip

Post by jaco411b »

Minecraft navn jaco411b
Alder 12
Navn Jakob
efternavn Froberg
Mellemnavn Søby

Ansøgning:
Hej jeg er en dreng som der har spillet på tusind pvp server og jeg ved hvordan det forgår og jeg har læst reglerne 3 gange og jeg kan til en være tid sige at jeg er fære overfor andre spiller det betyder griefer ikke og jeg snyder ikke og jeg spawner feks ikke sindsygt mange mobs i mine farme fek,s 50 kyllinger 50 får 200 mobs maximum 200 dyr og mindre end hundrede nå der er mange på serveren også vider men jeg har ikke brug for farme og er ikke den store farme elsker jeg ville bare sige at jeg er ikke en hacker og jeg klog på minecraft har jo selv en server så jeg ved hvad der er rigtigt og forkert og jeg kan godt sige at jeg har spillet minecraft i 6 år og jeg har meget arfaring i pvp hvad der er rigtigt og ikke rigtigt og jeg hedder jaco411b i minecraft siger nok ikke min adgangskode så er jeg nok lidt dum og er en meget moden dreng tak for denne gode og spektakulære server ses ;D
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Vip

Post by Grandt_666 »

jaco411b wrote:Minecraft navn jaco411b
Alder 12
Navn Jakob
efternavn Froberg
Mellemnavn Søby

Ansøgning:
Hej jeg er en dreng som der har spillet på tusind pvp server og jeg ved hvordan det forgår og jeg har læst reglerne 3 gange og jeg kan til en være tid sige at jeg er fære overfor andre spiller det betyder griefer ikke og jeg snyder ikke og jeg spawner feks ikke sindsygt mange mobs i mine farme fek,s 50 kyllinger 50 får 200 mobs maximum 200 dyr og mindre end hundrede nå der er mange på serveren også vider men jeg har ikke brug for farme og er ikke den store farme elsker jeg ville bare sige at jeg er ikke en hacker og jeg klog på minecraft har jo selv en server så jeg ved hvad der er rigtigt og forkert og jeg kan godt sige at jeg har spillet minecraft i 6 år og jeg har meget arfaring i pvp hvad der er rigtigt og ikke rigtigt og jeg hedder jaco411b i minecraft siger nok ikke min adgangskode så er jeg nok lidt dum og er en meget moden dreng tak for denne gode og spektakulære server ses ;D
Har sat dine ansøgninger sammen, og din ansøgning er stadig for kort, har mangler og følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Da du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, og dette er sidste forsøg, har du ikke flere chancer for at komme i betragtning til at blive VIP.

Jeg vil anbefale dig at finde en anden server, evt. via Minecraftlisten.dk
Member of The Islanders
Post Reply