Hej jeg vil gerne vide hvad grunden til ban er da jeg ikke har været på serveren i meget lang tid den siger at jeg har griefet en bygning nær spawn men det tror jeg altså er en fejl for sidst jeg var inde var jeg ikke bannedet og der lavede jeg ikke noget så vidt jeg husker;) jeg håber dette er en fejl og at den vil blive rettet hurtigst muligs.
ign: Malthestorm
Hvorfor banned?
- FedeAnderzen
Re: Hvorfor banned?
Du har griefet et hus og sat blokke på andres grunde tæt ved spawn den 22/10-13 kl 17.51, det passer meget godt med at du siger du ikke her været på serveren længe men det passer jo ikke så godt med at du sige du ikke har griefet noget.Malthestorm wrote:Hej jeg vil gerne vide hvad grunden til ban er da jeg ikke har været på serveren i meget lang tid den siger at jeg har griefet en bygning nær spawn men det tror jeg altså er en fejl for sidst jeg var inde var jeg ikke bannedet og der lavede jeg ikke noget så vidt jeg husker;) jeg håber dette er en fejl og at den vil blive rettet hurtigst muligs.
ign: Malthestorm
Men der er ingen tvivl om at hærværket er lavet med din bruger, det er derfor ikke en fejl og derfor er du stadig banned. Jeg ser ikke nogen grund til at du skulle have mulighed for at komme ind og gentage manøvren en gang til. Du må finde en anden server hvis du vil spille Minecraft online. Jeg kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk til at hjælpe dig med finde en ny server. Helg og lykke fremover og husk at følge reglerne på en evt ny server.
- julemand101
Og lidt billeder som vi lige kan bruge som samtaleemne:
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Malthestorm
Det kan jeg godt huske det var på grund af lag Jeg var ude for at kigge i byen og så faldt jeg ned at den der klippe/væg og så gik jeg og ledte efter en udvej og så pluselig sad jeg fast i den brick væg og så gravede jeg mig fri, det var ikke ment som grief eller som en ond ting også jeg satte blokkene igen men jeg har meget dårligt internet og derfor blev det nok ikke registret og de der cobblestones blev sat så jeg kunne komme op ad den væg Det var ikke ment som greif. og det vil helt sikkert ikke ske igen hvis jeg får en chance mere, så skal jeg nok tage kontakt til en admin hvis jeg bliver fanget Håber at de kan bære over med mig tænkte ikke at de cobblestones ville blive betragtet som en stor ting det var blot en fejl :/
- Malthestorm
Jeg håber at i kan tilgive mig og min fejl da jeg meget gerne vil inde på serveren da jeg syntes det er den eneste ordenlige server i danmark og jeg værdsætter virkelig at i gider at bruge både tid og penge på serven
- julemand101
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til den forklaring men hvis du selv tror den lyder særlig troværdig og at din undskyldning betyder ret meget for os når du først siger du ikke har nogen ide om hvorfor du er blevet banned og så efterfølgende kan huske i detaljer hvad der er sket (efter jeg kommer med billeder) så virker det ikke særlig imponerende.
Du får ikke lov til at spille på serveren. Mængden af grief der var foregået i området begrænser sig ikke til de billeder jeg er kommet med og der er andre der har været ved at rydde op efter dig. Jeg orker ikke at tjekke serverloggen efter om du har været logget ind efterfølgende dette grief og det kan også være ligegyldigt da du ikke har noget at gøre på serveren.
Du får ikke lov til at spille på serveren. Mængden af grief der var foregået i området begrænser sig ikke til de billeder jeg er kommet med og der er andre der har været ved at rydde op efter dig. Jeg orker ikke at tjekke serverloggen efter om du har været logget ind efterfølgende dette grief og det kan også være ligegyldigt da du ikke har noget at gøre på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.