Hygge hos Muldvarpen

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
FedeAnderzen

Hygge hos Muldvarpen

Post by FedeAnderzen »

Som flere af jer ved var der inviteret en flok fra Crafters til Julefrokost i Muldvarpeskuddet. Muldvarpen havde hørt nok fra os på Mumble og ville gerne se os i virkeligheden, heldigvis har han en sød kæreste der sammen med en veninde indvilligede i at servicere os med mad i læssevis hele aftenen.

Jeg vil gerne takke for: Mad, husly, godt humør, mere mad, en hyggelig aften og mad. Fedt endnu engang at møde Craftere ude i virkeligheden.

Flere havde medbragt kameraer og der blev taget masser af billeder, desværre blev mit kamera ofte betjent af lettere berusede mennesker og halvdelen af billederne var ubrugelige, men lidt kan da bruges.
Nå men til det vigtige, de pinlige billeder:

Velankommet igennem en mindre snestorm, derfor er der lidt dug på linsen.
Fra venstre: Nielsen74, Caspersk, Muldvarpen, Gumz og neovo1999
Fra venstre: Nielsen74, Caspersk, Muldvarpen, Gumz og neovo1999
Der blev budt på Julefrokost, her er vi igang med fiskefilet.
Fra venstre Ninjas hoved, Julemand101 og FedeAnderzen (beklager den forringede billed kvalitet, men fotografen var vist beruset)
Fra venstre Ninjas hoved, Julemand101 og FedeAnderzen (beklager den forringede billed kvalitet, men fotografen var vist beruset)
En lille pause imellem retterne.
Fra venstre: Gumz, Mikkelfb123, ninjastick, neovo1999, Muldvarpen og Btnlrchjhnsn
Fra venstre: Gumz, Mikkelfb123, ninjastick, neovo1999, Muldvarpen og Btnlrchjhnsn
Der kæles for den lille hund Pepsi
Mikkel og Ninja kæler (med hunden)
Mikkel og Ninja kæler (med hunden)
Der smages på de medbragte drikkevarer
Caspersk får en øl sammen med Gumz
Caspersk får en øl sammen med Gumz
Der spises stadig
Vi fråder i ribbenssteg, medister, brune og hvide kartofler samt tyk brun sovs og chips
Vi fråder i ribbenssteg, medister, brune og hvide kartofler samt tyk brun sovs og chips
Da Julemanden tog videre efter maden var alle autoriteter væk og folk smed deres hæmninger
Caspersk og Mikkelfb123  i højt hipster humør
Caspersk og Mikkelfb123 i højt hipster humør
Midt på natten er folk stadig i højt humør
Nielsen, Betina, Gumz, Ninja og Mikkel, men hvor er Casper ?
Nielsen, Betina, Gumz, Ninja og Mikkel, men hvor er Casper ?
Vi gør så småt klar til at gå til ro
Mikkel med luftmadras og fodpumpe, den stakkel
Mikkel med luftmadras og fodpumpe, den stakkel
Gumz holdt sig på benene (delvist)
kl 03:18 Gumz er både ærlig og kærlig
kl 03:18 Gumz er både ærlig og kærlig
Folk faldt dog til ro sidst på natten og vi sov nogle timer før der var morgenmad
Læg især mærke til Caspersk (der lavede en Ch0x) og Gumz der begge ser lidt brugte ud
Læg især mærke til Caspersk (der lavede en Ch0x) og Gumz der begge ser lidt brugte ud
Gumz havde vist ikke fået sovet det hele ud, heldigvis havde han ikke langt hjem
Frisk ? ahhh mon dog
Frisk ? ahhh mon dog
Det var skide hyggeligt og husk:
Når enden er god er alting godt
Når enden er god er alting godt

Tak endnu en gang til alle involverede jeg glæder mig allerede til næste omgang, hvorend det bliver.
Image
Nielsen74

Re: Hygge hos Muldvarpen

Post by Nielsen74 »

Det var en fortræffelig hyggelig aften :) En kæmpe tak til mulle og marlene (og veninden) for invitationen og god mad og en tak til alle deltagen crafters for godt selvskab :)
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg siger også stor tak til mulle for en rigtig hyggelig omgang (og mad nok til at tilfredsstille en nordjyde) og for transporten fra og til stationen. Det var skønt at få sat ansigt på mange af dem der er en del af serveren. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

HVORFOR slutter det indlæg med min fede flæskerøv!? COME ON?!

Nå, jeg kan jo ikke rigtig skjule den mere..

Jeg går lige igang med at sortere de ... mindre heldige billeder fra.
muldvarpen

Post by muldvarpen »

Tak for at i gad/turde komme til nordjylland :D
det var hyggeligt, som fede skriver var der hvist massere af mad... og mere mad........ og mulle ved godt hvad han skal leve af de næste par dage :D

Til sidst ville jer gerne sige tak for go ro og orden eller i hvert fald ingen smadrede ting :D
og tak for gaven som fede havde medbragt ( en bacon boks)
Gemmer mig for det meste i mit hul... men kald, så kikker jeg da lige op :D

Image
mikkelfb123

Post by mikkelfb123 »

FedeAnderzen wrote:
Flere havde medbragt kameraer og der blev taget masser af billeder, desværre blev mit kamera ofte betjent af lettere berusede mennesker og halvdelen af billederne var ubrugelige, men lidt kan da bruges.
.
skal du disse min over fantastiske epic fotografiske evner?
CasperSK mit store DSB idol!
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

mikkelfb123 wrote:
FedeAnderzen wrote:
.
skal du disse min over fantastiske epic fotografiske evner?
Nåja, jeg burde jo have gættet at det var dig der havde væltet rundt med det kamera.

Jeg havde jo sorteret lidt i billederne ovenfor og hvis man ser på det nedenunder, som jeg ellers havde sorteret fra, forstår man nok hvorfor dem du tog ikke var meget værd.
Casper og mikkel har snuset til Gin og bailey
Casper og mikkel har snuset til Gin og bailey
Image
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Tak for en super sjov weekend!
Her er mine og Mulles billeder :D
Jeg smider dem lige samlet, det kommer til at tage alt, alt for lang tid at lægge dem op enkeltvis
KLIK HER: http://imgur.com/a/30oQo#0

Fra venstre: Neovo1999, Caspersk, Nielsen74, FedeAnderzen, Julemand, mikkelfb123, Ninjastick, Btnlrchjhnsn, Gumz, Hunden Pepsi & Muldvarpen
Fra venstre: Neovo1999, Caspersk, Nielsen74, FedeAnderzen, Julemand, mikkelfb123, Ninjastick, Btnlrchjhnsn, Gumz, Hunden Pepsi & Muldvarpen
pitti999

Post by pitti999 »

Haha! Det her er et af de bedre billeder! xD

http://imgur.com/a/30oQo#26
Im mr meeseeks look at me...
CasperSK

Post by CasperSK »

Ja jeg tog da også lidt billeder (imens jeg stadig kunne)
Fede med en mavekanon
Fede med en mavekanon
Mikkel med en mavekanon
Mikkel med en mavekanon
Betina med en mavekanon
Betina med en mavekanon
Betina skyder!
Betina skyder!
for at få det rigtige med, så kom på mumble og få ninja til at sige "Orh hvad, ornly' sy' gangstah". Jep nemlig ordenlig syg makral gangster lige der
for at få det rigtige med, så kom på mumble og få ninja til at sige "Orh hvad, ornly' sy' gangstah". Jep nemlig ordenlig syg makral gangster lige der
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Post Reply