Banned på grund af min nabo
- Pollux_Gaming
Banned på grund af min nabo
Hej Crafters.dk
Jeg vil gerne vide hvorfor jeg blev banned admins sagde jeg var en "malthestorm" jeg kender godt Malthe storm han er min nabo han er en klovn undskyld mit sporg men det er han, jeg spillede en gang meget med han men han er ikke lige min kop te hvis i forstår vi bor i sammen ejendom som har 2 lejemål og derfor har vi samme ip dette kunne være forklaringen på forvekslingen men hvis i mener noget andet vil jeg gerne høre jers bud på hvorfor jeg er blevet forvekslet med "malthestorm"
Vh. Kristoffer
Jeg vil gerne vide hvorfor jeg blev banned admins sagde jeg var en "malthestorm" jeg kender godt Malthe storm han er min nabo han er en klovn undskyld mit sporg men det er han, jeg spillede en gang meget med han men han er ikke lige min kop te hvis i forstår vi bor i sammen ejendom som har 2 lejemål og derfor har vi samme ip dette kunne være forklaringen på forvekslingen men hvis i mener noget andet vil jeg gerne høre jers bud på hvorfor jeg er blevet forvekslet med "malthestorm"
Vh. Kristoffer
- Pollux_Gaming
Re: Banned på grund af min nabo
Nu hvor jeg læser det igennem lyder det som jordens dårligste undskyldning med det er altså the truth :*
- FedeAnderzen
Grunden til at jeg bannede dig var at du poster din ansøgning fra samme IP som en spiller ved navn Malthestorm der er banned for grief. At du så kommer og smider en ansøgning fra samme IP bare med et andet navn gør mig naturligvis mistænksom. Jeg tror simpelthen at du er Malthestorm der prøver at komme ind under falsk navn. Specielt da denne malthe har forsøgt idag, at blive benådet, det lugter jo langt væk af forsøg på snyd.Pollux_Gaming wrote:Hej Crafters.dk
Vh. Kristoffer
Men hvad nu hvis du har ret i det du siger ?
Tjaee det er naturligvis ærgerligt hvis det er som du siger for jeg lukker dig ikke ind når jeg ikke kan være 100 % sikker på at du ikke er Malthestorm. På den positive side siger du jo at du kender ham hvilket gør at du jo ved hvem du skal give en olfert for at være totalt idiot og ødelægge det for andre.
- Pollux_Gaming
Hvad kan jeg gør for at bevise at jeg ikke er ham ?
Haha fee' stil jeg losser ham i løgene for at give mig problemer på serveren
Haha fee' stil jeg losser ham i løgene for at give mig problemer på serveren
- Pollux_Gaming
Nu har jeg opdaget fejlen :)
Nu har jeg opdaget fejlen
Fejlen var at jeg var logget ind på hans internet ipen skulle meget gerne være en anden nu da jeg har logget på mig eget netværk jeg kunne heller ikke forstå hvordan jeg kunne have samme ip som ham
Fejlen var at jeg var logget ind på hans internet ipen skulle meget gerne være en anden nu da jeg har logget på mig eget netværk jeg kunne heller ikke forstå hvordan jeg kunne have samme ip som ham
- FedeAnderzen
At du logger ind fra en anden IP hjælper ikke noget. Jeg kan også skifte IP hvis jeg ville.
- Pollux_Gaming
Jeg kan ikke ændre ip da vi har fast ip og hvis jeg havde ændret min ip ville jeg jo ikke kunne skrive fra malthes ip... eller er det noget jeg har misforstået ?
- FedeAnderzen
Jeg kan stadig ikke se forskellen på dig og Malthestorm....Pollux_Gaming wrote:Jeg kan ikke ændre ip da vi har fast ip og hvis jeg havde ændret min ip ville jeg jo ikke kunne skrive fra malthes ip... eller er det noget jeg har misforstået ?
- Pollux_Gaming
Kan vi så ikke lave en prøve periode på en uge eller sådan noget og hvis jeg så meget som laver den midste fejl glemme at fælde et træ helt eller et eller andet så ban mig
- FedeAnderzen
Nej og specielt ikke når du prøver at snige dig ind under et nyt brugernavn på serveren.Pollux_Gaming wrote:Kan vi så ikke lave en prøve periode på en uge eller sådan noget og hvis jeg så meget som laver den midste fejl glemme at fælde et træ helt eller et eller andet så ban mig
Find et andet sted at spille, jeg vil ikke se dig herinde mere.