Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Drdreier
Posts: 2
Joined: 16 Nov 2013, 21:36

Ansøgning om VIP

Post by Drdreier »

Hejsa, hermed min ansøgning til serveren

Mit navn er Martin og er 33 år gammel og fra østjylland, jeg hedder Drdreier i minecraft.

Mine interesser er brætspil, computerspil såsom minecraft, battlefield GTA osv...

Har ikke spillet så lang tid i minecraft verdenen, hverken singleplayer eller mulitiplayer, men leder efter en server hvor spillerne er seriøse og "modne" (hvilket jeg fornemmer jeres er)

Min intention om at joine jeres server er at få erfaring inden for minecraft samt en masse gode venner og hyggelige timer sammen med andre minecraft interesserede. Der er ingen af mine venner som spiller minecraft, og må derfor ud i "verdenen" få at finde nogle minecraft venner.
Jeg spiller mest om formiddagen, samt sen aften, og når jeg har en hel friuge, ja gæt selv....hehe

Jeg læste om crafters på en liste over minecraft servere på dansk...

Har selvfølgelig læst og forstået reglerne, som jeg selvfølgelig følger til fulde...

Tilbage er der bare at sige at jeg glæder mig til at møde jer og de andre crafters på serveren, håber vi får det sjovt sammen... :)

Venlig hilsen
Martin (Drdreier)
Last edited by Drdreier on 17 Nov 2013, 17:06, edited 1 time in total.
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning om VIP

Post by Nielsen74 »

Drdreier wrote:Hejsa, hermed min ansøgning til serveren

Mit navn er Martin og er 33 år gammel og fra østjylland, jeg hedder Drdreier i minecraft.

Mine interesser er brætspil, computerspil såsom minecraft, battlefield GTA osv...

Har ikke spillet så lang tid i minecraft verdenen, hverken singleplayer eller mulitiplayer, men leder efter en server hvor spillerne er seriøse og "modne" (hvilket jeg fornemmer jeres er)

Jeg læste om crafters på en liste over minecraft servere på dansk...

Har selvfølgelig læst og forstået reglerne, som jeg selvfølgelig følger til fulde...

Tilbage er der bare at sige at jeg glæder mig til at møde jer og de andre crafters på serveren, håber vi får det sjovt sammen... :)

Venlig hilsen
Martin (Drdreier)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
Drdreier
Posts: 2
Joined: 16 Nov 2013, 21:36

Re: Ansøgning om VIP

Post by Drdreier »

Har nu lavet lidt om på ansøgningen, håber den kan blive godkendt denne gang.

Hilsen
Drdreier
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning om VIP

Post by Grandt_666 »

Drdreier wrote:Hejsa, hermed min ansøgning til serveren

Mit navn er Martin og er 33 år gammel og fra østjylland, jeg hedder Drdreier i minecraft.

Mine interesser er brætspil, computerspil såsom minecraft, battlefield GTA osv...

Har ikke spillet så lang tid i minecraft verdenen, hverken singleplayer eller mulitiplayer, men leder efter en server hvor spillerne er seriøse og "modne" (hvilket jeg fornemmer jeres er)

Min intention om at joine jeres server er at få erfaring inden for minecraft samt en masse gode venner og hyggelige timer sammen med andre minecraft interesserede. Der er ingen af mine venner som spiller minecraft, og må derfor ud i "verdenen" få at finde nogle minecraft venner.
Jeg spiller mest om formiddagen, samt sen aften, og når jeg har en hel friuge, ja gæt selv....hehe

Jeg læste om crafters på en liste over minecraft servere på dansk...

Har selvfølgelig læst og forstået reglerne, som jeg selvfølgelig følger til fulde...

Tilbage er der bare at sige at jeg glæder mig til at møde jer og de andre crafters på serveren, håber vi får det sjovt sammen... :)

Venlig hilsen
Martin (Drdreier)

Din ansøgning er hermed godkendt.

Kom ind på serverene og få en test i reglerne, af en Admin (rød) eller moderator (blå).
Member of The Islanders
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning om VIP

Post by Nielsen74 »

Hade desværer alt for store hulder i sin paratviden om reglerne, så første test er dumpet, men kan få en ny efter kl 20:00 i aften :)
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning om VIP

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply