Usynlige blocks. What to do?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
pitti999

Usynlige blocks. What to do?

Post by pitti999 »

Jeg bliver ved med at have et lille problem... Jeg oplever hele tiden usynlige blocks i mine væge. Jeg kan gå ind og fjerne blocks bag dem, og pludselig kommer de frem igen. Og det mest trælse ved det er, at det er de samme blocks igen og igen der er usynlige.

Jeg køre normalt med et par mods, men har fundet ud af, at de intet med sagen har at gøre da, jeg har kørt uden.

What to do???

Er der andre der oplever dette???
Attachments
Uden mods
Uden mods
Før.
Før.
Efter.
Efter.
Im mr meeseeks look at me...
Casper98dk

Re: Usynlige blocks. What to do?

Post by Casper98dk »

pitti999 wrote:Jeg køre normalt med et par mods
I CALL WALLHACK/XRAY MODS!!

Ej, på den seriøse side:

Har du prøvet køre det med en clean MC installation (fjerne hele .minecraft, og evt tage backup af mappen hvis du har brug for det).. ?

Det er altid godt at undersøge fejlen.

Der er 1 primært spørgsmål: Er det client side... Hvis det ikke er så er det svært at fixe. evt få andres 'pcer' til at kigge derpå.

Er det kun på crafters det sker? Er det kun et specifikt område? Test ting. det er altid en god ide.

Det var bare mine 5 cent
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg ser dem også ofte, men når jeg slår på den manglende blok kommer den til syne. Jeg har altid gået ud fra at det var grundet vores anti xray plugin, men aner det ikke.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Hvor lang tid har i oplevet det? Er det sket efter serveropdateringen eller er det opstået efter den? :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Det har været der fra tid til anden før flytning af serveren men nu oplever jeg det stort set hvergang jeg logger ind eller tp´er rundt? :? men som Fede slår jeg bare på den mangle block for at få den "frem" igen :P
Image
pitti999

Post by pitti999 »

Jeg har oplevet det i lang tid før server flytning. Og som de andre sige, så slår jeg på blokken, også kommer den tilbage igen.

Det der undre mig er, at det altid er de samme blocks det er galt med. Og det begynder at irritere mig mere og mere. Ikke fordi jeg ikke kan se dem, men fordi jeg ikke ved hvorfor de gør det. :I
FedeAnderzen wrote:Jeg ser dem også ofte, men når jeg slår på den manglende blok kommer den til syne. Jeg har altid gået ud fra at det var grundet vores anti xray plugin, men aner det ikke.
Min teori er også som Fede, at det måske er vores kære xray plugin der er skyld i det, da jeg kun oplever det ved stone. (Som vist på mine billeder.)
Im mr meeseeks look at me...
Erobran

Post by Erobran »

pitti999 wrote:Jeg har oplevet det i lang tid før server flytning. Og som de andre sige, så slår jeg på blokken, også kommer den tilbage igen.

Det der undre mig er, at det altid er de samme blocks det er galt med. Og det begynder at irritere mig mere og mere. Ikke fordi jeg ikke kan se dem, men fordi jeg ikke ved hvorfor de gør det. :I
FedeAnderzen wrote:Jeg ser dem også ofte, men når jeg slår på den manglende blok kommer den til syne. Jeg har altid gået ud fra at det var grundet vores anti xray plugin, men aner det ikke.
Min teori er også som Fede, at det måske er vores kære xray plugin der er skyld i det, da jeg kun oplever det ved stone. (Som vist på mine billeder.)
Som Pitti og Fede godt beskriver det oplever jeg det også fra tid til anden.
Ps det især slemt de få gange jeg miner i Adventure.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Under renovering af vores metro til Island HQ blev det oplevet tit, og det var før flytning af serveren. Men 1 ting er de manglende blokke, som oftes er stone (hvis ikke altid), hvad værre er, at nogen gange hvor man miner coal, bliver nogen af de stoneblokke der omgiver den blok man kan se, så også til coal, så som om ores også bliver "skjult" som stone. Har enkelte gange ved cavemining oplevet at sætte fakler, og pop... så dukker der iron, redstone, dia eller andet op lige ved siden af, da blokken bliver opdateret. Et gammelt fænomen, og ja, det virker til det er anti xray der laver lidt trix.
Member of The Islanders
julemand101

Post by julemand101 »

I nævner alle det er et gammelt problem men må jeg godt lige i den sammenhæng sige at ingen har informeret mig omkring dette problem så i er sku selv ude om det har stået på så længe...

Jeg forsøger at opdatere serveren i weekenden så der kommer der ny version af x-ray plugin'et blandt andet. Lad os se om det løser problemerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Icy_troll

Post by Icy_troll »

Mit internet kører tit ikke særlig hurtigt, og har set det her en del gange også, så jeg gik ud fra at det bare var lag der var skyldneren.
I have no idea what's going on.
Post Reply