Gæster kan en masse de kan godt smadre cærts og åbne locked chest, men stadig ikke fjerne blocks.007mads1 wrote: Så vidt jeg ved kan gæster ikke smadre carts (da de ikke rigtigt kan noget..) så det skulle ikke have nogen betydning
Evt noget, der kan bruges i metroen
- bobiboblolo
Re: Evt noget, der kan bruges i metroen
- CptTomatoKing
De kan da ikke se hvad der er i kister kan de..?bobiboblolo wrote:Gæster kan en masse de kan godt smadre cærts og åbne locked chest, men stadig ikke fjerne blocks.007mads1 wrote: Så vidt jeg ved kan gæster ikke smadre carts (da de ikke rigtigt kan noget..) så det skulle ikke have nogen betydning
i hvert fald så kan de ikke fjærne blocks og bruge kommandoer..
⚒ To mine, or not to mine...
- bobiboblolo
De kan godt se og tage fra kister, mener vist det er noget med at de mods til serverens bukkit ikke er så gode, men mange af den er ikke opdateret til de nyere bukkit versioner.
Last edited by bobiboblolo on 21 Feb 2011, 23:51, edited 1 time in total.
- RMJ1984
Ser ihvertfald genialt ud.
- CptTomatoKing
Ja har du set den version der er lavet på serveren?RMJ1984 wrote:Ser ihvertfald genialt ud.
btw jeg skal lige have et kik på hvordan det nærmere fungere (den der er lavet på serveren) hvis det er ok med dem der har lavet den (den er muret inde)..?
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Lad vær med at bryde muren. Jeg vil lige snakke med Faxe2002 om han ikke vil lave noget glas således man kan se rundt om konstruktionen. Problemet er nemlig at der er mange små detaljer og boostere der skal sidde helt præcist før det virker og jeg tvivler på at en tilfældig forbipasserende (der lige kommer til at støde ind i disse boostere) kan reparere det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- fatKaizer
Vi burde næsten lave et boosterområde, i stil med det redstoneområde vi har Så kan folk lettere få inspiration fra hinanden.
- faxe2002
Kom forbi metrostation West ved spawn, og se det nye metrosystem kører (har lavet et teknikrum til de nysgerrige).
Det virker upåklageligt, blot man ikke spammer tasten da systemet så går i baglås, venter på delay-blokken...
Har nu brugt systemet i nogle dage ved maze, og det er aldrig stoppet med at virke hvis bare man nøjes med at trykke én gang.
Det virker upåklageligt, blot man ikke spammer tasten da systemet så går i baglås, venter på delay-blokken...
Har nu brugt systemet i nogle dage ved maze, og det er aldrig stoppet med at virke hvis bare man nøjes med at trykke én gang.