Ansøgning!!

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Thelongwayhome

Ansøgning!!

Post by Thelongwayhome »

Hej jeg hedder Sebastian, på MC serveren og jeres forum går jeg under Thelongwayhome, jeg er fra amager, og er 26.
Jeg studere til hverdag og kan lide gåture langs stranden, og romantiske midd... hov forkert ansøgning, jeg er stor fan af at spille computer og spiller der udover WH40K, og BloodBowl (båede tabletop og online)
Jeg har kendt jeres server i meeeeeeget lang tid da jeg keder ninjasteaken irl, og har set jeres bygninger og "events", det virker alt sammen meget fedt og nu da jeg er begyndt at spille MC så tænkte jeg det kunne være sjovt og joine en ordentlig server hvor man kan se nogen fede ting og få lidt inspiration :) (jeg kan så fare bygge en etværelses med en MEGET stor kælder).
Jeg studere til hverdag så der er nok en lidt mellem rum mellem mine logins, men jeg forsvinder ikke uden at sige farvel.

Jeg har læst jeres regler og kender som sagt ninjasteaken, emmich og nogen flere, så det er ikke altsammen fremmet, jeg tror også nogen af jer har sagt hej eller hørt mig over skype fra benzamin.

Jeg kan godt lide at bygge i MC men min primære tiltrækning er survival delen så jeg kommer nok til at bruge en del tid med jeres PVP men på et tidspunkt når det ikke er sjovt at blive banket mere kommer jeg nok ind og prøver at bygge et hus som ikke ligner før nævnte kollegie værelse ;)

well jeg tror det er alt om mig og hvordan jeg kender jer, jeg håber på at høre fra jer og at i gider have mig rendende på serveren og spørge om hvordan man bygger ;)

Hilsen Sebastian //Thelongwayhome
Ninjastick

Re: Ansøgning!!

Post by Ninjastick »

Godkendt, testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply