Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kaptajn Blod
Posts: 2
Joined: 30 Dec 2013, 21:29

Ansøgning

Post by Kaptajn Blod »

Dit Navn: Esge

Dit Minecraft Navn: Kaptajn Blod

Alder: 32

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft (nu på pc) Xbox 360, Kaffe

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har spillet Minecraft siden det udkom på xbox, så jeg kommer fra et temmelig simpelt niveau, hvor man kun spiller efter det oprindelige minecraft, da man ikke kan modde på xbox. Har primært spillet single player, og lokalt multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraft listen.dk

Venner på serveren? Ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har netop købt minecraft på pc, og er ihærdig efter at komme prøve en "ægte" multiplayer server - Crafters ser ud til at være det rette valg, efter jeg har kigget minecraftlisten.dk igennem. Jeg er casual aften hygge gamer.

Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er både læst og forstået, hvis alle følger dem, burde man kunne få noget godt multiplayer spil op og køre.

Hvis jeg ikke falder for den øvre aldersgrænse ser jeg frem til lidt PC minecraft gaming :)
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Kaptajn Blod wrote:Dit Navn: Esge

Dit Minecraft Navn: Kaptajn Blod

Alder: 32

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft (nu på pc) Xbox 360, Kaffe

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har spillet Minecraft siden det udkom på xbox, så jeg kommer fra et temmelig simpelt niveau, hvor man kun spiller efter det oprindelige minecraft, da man ikke kan modde på xbox. Har primært spillet single player, og lokalt multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraft listen.dk

Venner på serveren? Ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har netop købt minecraft på pc, og er ihærdig efter at komme prøve en "ægte" multiplayer server - Crafters ser ud til at være det rette valg, efter jeg har kigget minecraftlisten.dk igennem. Jeg er casual aften hygge gamer.

Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er både læst og forstået, hvis alle følger dem, burde man kunne få noget godt multiplayer spil op og køre.

Hvis jeg ikke falder for den øvre aldersgrænse ser jeg frem til lidt PC minecraft gaming :)
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) for en test i reglerne når du kan huske dem alle. ;)
Image
User avatar
Kaptajn Blod
Posts: 2
Joined: 30 Dec 2013, 21:29

Re: Ansøgning

Post by Kaptajn Blod »

Ok super. Hvad skal jeg taste for at fange jeres server under multiplayer? Jeg er jo som sagt pænt noob i pc udgaven stadig
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Kaptajn Blod wrote:Ok super. Hvad skal jeg taste for at fange jeres server under multiplayer? Jeg er jo som sagt pænt noob i pc udgaven stadig
Bare skriv crafters.dk i ip feltet og tryk join
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply