TheNewbiie's ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
TheNewbiie
Posts: 1
Joined: 01 May 2014, 00:11

TheNewbiie's ansøgning

Post by TheNewbiie »

Hejsa!

Jeg hedder Patrick, jeg er 19 år
Jeg bor i Midt/Vest Jylland, og er i lære som tjener.
Mit ingame navn er TheNewbiie
Mine interesser: Computer, musik, film og spil.

Jeg har spillet Minecraft i lidt tid nu, jeg kan bygge lidt af hvert, jeg er ikke typen der tænker rigtigt stort, altså med store huse eller andet som man ingame ikke har brug for, jeg tænker på alternativer, for at holde mig i live hele tiden og igen. Men omvendt, de ting jeg har brugt allermest tid på at bygge, er bla. redstone 4x2 eller 3x3 døre, som selv åbner og lukker når man har trådt ind i en bygning/grotte.

Jeg ledte efter nogle tråde omkring Minecraftlisten, en hjemmeside, og ville se hvorfor den hele tiden var offline.. Til sidst så stødte jeg ind i denne hjemmeside, og læste alt mulig, lige fra reglerne og "ofte stillede spørgsmål" til alt det med bobs og bankbestyrelsens "NoT" idéer, jeg synes det er genialt.
Jeg vil rigtig gerne prøve at spille på serveren, personligt kan jeg allerbedst lide Survival/Faction servers med mcMMO, men er altid klar på noget nyt :-)

Jeg har læst og forstået reglerne.

Hvis der er nogle spørgsmål så stil dem da, jeg er altid klar til en sludder, både i forum og på chatten :-)

De bedste hilsner
TheNewbiie
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: TheNewbiie's ansøgning

Post by Ninjastick »

TheNewbiie wrote:Hejsa!

Jeg hedder Patrick, jeg er 19 år
Jeg bor i Midt/Vest Jylland, og er i lære som tjener.
Mit ingame navn er TheNewbiie
Mine interesser: Computer, musik, film og spil.

Jeg har spillet Minecraft i lidt tid nu, jeg kan bygge lidt af hvert, jeg er ikke typen der tænker rigtigt stort, altså med store huse eller andet som man ingame ikke har brug for, jeg tænker på alternativer, for at holde mig i live hele tiden og igen. Men omvendt, de ting jeg har brugt allermest tid på at bygge, er bla. redstone 4x2 eller 3x3 døre, som selv åbner og lukker når man har trådt ind i en bygning/grotte.

Jeg ledte efter nogle tråde omkring Minecraftlisten, en hjemmeside, og ville se hvorfor den hele tiden var offline.. Til sidst så stødte jeg ind i denne hjemmeside, og læste alt mulig, lige fra reglerne og "ofte stillede spørgsmål" til alt det med bobs og bankbestyrelsens "NoT" idéer, jeg synes det er genialt.
Jeg vil rigtig gerne prøve at spille på serveren, personligt kan jeg allerbedst lide Survival/Faction servers med mcMMO, men er altid klar på noget nyt :-)

Jeg har læst og forstået reglerne.

Hvis der er nogle spørgsmål så stil dem da, jeg er altid klar til en sludder, både i forum og på chatten :-)

De bedste hilsner
TheNewbiie
Ansøgningen er godkendt. Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller administrator (rød) og bed om en test i reglerne.

Pt. kører vi stadig 1.6.4 og serveren er ikke lige så aktiv som den plejer at være, men hvis du holder dig til skal det nok lykkedes ;)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: TheNewbiie's ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Jeg er som regel inde om aftenen mellem 19 og 21.30 så der skulle der være en god chance for at få en test ;)
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: TheNewbiie's ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply