Davs davs.
mit navn er Karsten lund jeg er en besynderlig fyr på 27.
nå men lad os se,
jeg er minecraft spiller tilbage fra alfa helt,
bestemt dato kan jeg ikke huske.
jeg har spillet på sandkassen som var en del af minecrafter.dk,
minepower og flere servere ejet af venner.
jeg har en tendens til at få nye ide'r hele tiden så vis jeg er for lang tid om et project så prik lige lidt til mig
jeg er født og opvokset i københavn men er efterfølgende flyttet et par gange og bor nu på Falster.
jeg er garvede larp spiller (live role play) og mine interesser ligger i pc, bøger, larp, smedning, og tusind andre ting jeg altid ikke kan huske når jeg skal
jeg er udannet smed,vagt,og industri rengørings mand.har desuden flere grundforløb som blandt andet guldsmed og vvs.
Nu har jeg startet alt for mange sætninger med jeg så vi prøver noget nyt.
min forlovede og jeg er gravide og vi har begge runde maver selv om hendes er størst,
det indrømmer jeg selvfølgelig aldrig at jeg har skrevet.
hun har en datter fra et tidligere forhold og mit afkom som vi venter i juli er en rask lille dreng indtil videre 7 9 13.
grunden til at jeg søger ind hos jer er at de steder jeg plejede at spille er lukket ned eller gik andre retninger end hvad jeg fandt sjovt for mit vedkommende.
min forlovede fandt jer på nettet og hun søger også snart ind hos jer
mit in game navn er klag87 men lige så snart opdatering 1,8 kommer ud bliver det ændret til mit rigtige gamer navn, som i ikke for at vide for så ryger det bare
jeg er som regel meget snak saglig... se nu gjorde jeg det igen jeg jeg, jeg plapre bare lidt løs for ligsom at give jer en strøm af info så i kan vurdere om i gider have mig ind til jer.
vis der er noget i gerne vil vide så spørg jeg er altid flink mod folk vis de er flinke mod mig.
jeg har læst og forstået reglerne og synes at de er fornuftige nok.
og nu overlader jeg min ansøgning i jeres dømmende hænder og krydser fingre for at jeg har gjort det godt nok. XD
klag87 ansøgning ;)
-
Re: klag87 ansøgning ;)
Din ansøgning er godkendt.klag87 wrote:Davs davs.
mit navn er Karsten lund jeg er en besynderlig fyr på 27.
nå men lad os se,
jeg er minecraft spiller tilbage fra alfa helt,
bestemt dato kan jeg ikke huske.
jeg har spillet på sandkassen som var en del af minecrafter.dk,
minepower og flere servere ejet af venner.
jeg har en tendens til at få nye ide'r hele tiden så vis jeg er for lang tid om et project så prik lige lidt til mig
jeg er født og opvokset i københavn men er efterfølgende flyttet et par gange og bor nu på Falster.
jeg er garvede larp spiller (live role play) og mine interesser ligger i pc, bøger, larp, smedning, og tusind andre ting jeg altid ikke kan huske når jeg skal
jeg er udannet smed,vagt,og industri rengørings mand.har desuden flere grundforløb som blandt andet guldsmed og vvs.
Nu har jeg startet alt for mange sætninger med jeg så vi prøver noget nyt.
min forlovede og jeg er gravide og vi har begge runde maver selv om hendes er størst,
det indrømmer jeg selvfølgelig aldrig at jeg har skrevet.
hun har en datter fra et tidligere forhold og mit afkom som vi venter i juli er en rask lille dreng indtil videre 7 9 13.
grunden til at jeg søger ind hos jer er at de steder jeg plejede at spille er lukket ned eller gik andre retninger end hvad jeg fandt sjovt for mit vedkommende.
min forlovede fandt jer på nettet og hun søger også snart ind hos jer
mit in game navn er klag87 men lige så snart opdatering 1,8 kommer ud bliver det ændret til mit rigtige gamer navn, som i ikke for at vide for så ryger det bare
jeg er som regel meget snak saglig... se nu gjorde jeg det igen jeg jeg, jeg plapre bare lidt løs for ligsom at give jer en strøm af info så i kan vurdere om i gider have mig ind til jer.
vis der er noget i gerne vil vide så spørg jeg er altid flink mod folk vis de er flinke mod mig.
jeg har læst og forstået reglerne og synes at de er fornuftige nok.
og nu overlader jeg min ansøgning i jeres dømmende hænder og krydser fingre for at jeg har gjort det godt nok. XD
Kom ind på serveren og spørg efter en test i reglerne.
Jeg bør nok gøre opmærksom på at serveren ikke er på sit øverste i øjeblikket, og vi har ikke engang opdateret til 1.7 endnu.
- klag87
Re: klag87 ansøgning ;)
det er også helt okay jeg kommer jo også ind for at hygge mig og så kan man jo tage det hele en dag af gangen