Hej
Jeg er en voksen pige Jeg er nærmest blevet tvunget til at skrive denne ansøgning, da resten af min familie gerne vil have mig med på denne server ( jeg vil gerne).
Jeg har spillet lidt på forskellige danske servere og kender spillet. Jeg er en sød og omgængelig rejekælling.
Jeg er Mor til et par voksne børn, Klag87 og svigermor til Zulini og kone til Jhonnybravodk. De er en del af min familie
Jeg kan ikke love at jeg er på hver dag, da jeg har opdaget at der er liv udenfor mc
Men jeg lover at bygge noget der er pænt... Smag er jo relativt.
Og opføre mig ordentligt.... BUM ( Bliver denne offentlig gjort så gælder den kun i spillet IKKE her hjemme)
Jeg håber at komme ind på serveren idag Og har læst og forstået reglerne.
Med Venlig hilsen Karina Aka LadyCrystal
LadyCrystal's ansøgning.
- Ninjastick
Re: LadyCrystal's ansøgning.
LadyCrystal wrote:Hej
Jeg er en voksen pige Jeg er nærmest blevet tvunget til at skrive denne ansøgning, da resten af min familie gerne vil have mig med på denne server ( jeg vil gerne).
Jeg har spillet lidt på forskellige danske servere og kender spillet. Jeg er en sød og omgængelig rejekælling.
Jeg er Mor til et par voksne børn, Klag87 og svigermor til Zulini og kone til Jhonnybravodk. De er en del af min familie
Jeg kan ikke love at jeg er på hver dag, da jeg har opdaget at der er liv udenfor mc
Men jeg lover at bygge noget der er pænt... Smag er jo relativt.
Og opføre mig ordentligt.... BUM ( Bliver denne offentlig gjort så gælder den kun i spillet IKKE her hjemme)
Jeg håber at komme ind på serveren idag Og har læst og forstået reglerne.
Med Venlig hilsen Karina Aka LadyCrystal
Den er godkendt. Kom ind på serveren, fang en moderator (blå) eller administrator (rød) og bliv testet i reglerne.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick
Re: LadyCrystal's ansøgning.
Testet og promoted
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...