Præventivt ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Kofodz

Præventivt ban

Post by Kofodz »

Hvorfor er jeg "Præventivt bannet" ?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
FedeAnderzen

Re: Præventivt ban

Post by FedeAnderzen »

Kofodz wrote:Hvorfor er jeg "Præventivt bannet" ?
Fordi så slipper vi for at skulle gå og hold øje med dig og Pete som har fået samme tur.

I logger ikke længere ind på serveren for at spille Minecraft, kun for at lave ballade, i aftes er et ganske tydeligt eksempel.

I var på under ½ time og i den periode nåede i at sætte gang i en æggefarm med over 200 dyr og slå Mightydumle ihjel et par gange.

Ang æggefarmen, så måtte jeg selv slå dem ihjel da i ikke lod til at ville gøre noget ved det. Derudover er produktionen af æg kun sat i gang med det formål at kunne lave ballade, i har 20+ dobbeltkister allerede, så det er ikke fordi i mangler æg.

I slog Mightydumle ihjel 2 gange, en gang med lava og en gang hvor han faldt, og inden du begynder at spille uskyldig så læs lige et uddrag af chatloggen:
2014-05-13 21:23:18 Kofodz /r fjern blok så ryger han ned og dør
Du opfordrer altså Mightypete til at dræbe ham og bryder dermed regel nr 1

Efter alt dette beder Mightydumle mig give et tp ud til jer igen, jeg afslår da jeg ikke mener i skal have mere sjov med ham derude og beder ham tage metroen. Desværre ender han med at smadre løs inde ved spawn og bliver banned.

Jeg er helt sikker på at havde i ikke været på i aftes til at piske stemningen op, var han ikke gået amok og blevet banned. Igen kan der henvises til regel nr. 1

Det ærger mig meget at I aldrig har kunnet finde ud af hvornår det er nok. Specielt fordi vi har haft så utroligt mange gode timer sammen oppe i SC og har lavet en masse ballade internt sammen. Men når i bevæger jer uden for kredsen og det kommer til at gå ud over andre spillere, og ud over serveren så er det ikke sjovt længere, så er det ud af vagten.

Du har været i fængsel flere gange før og der har været utallige episoder hvor du bevægede dig på kanten af reglerne og også på den forkerte side, men nu er det slut. Denne gang blev det et ban og jeg har ikke tænkt mig at lukke dig ind igen, netop fordi i kun kommer for at lave ballade.
Image
Kofodz

Post by Kofodz »

For det første satte vi ikke "igang" i æggefarmen, vi har ikke haft ryddet den siden sidst vi har brugt den, og vi har ikke brugt den i flere måneder fordi vi ikke har været logget ind. Vi havde glemt alt om den, og tog ud til koran city for at kigge, på vores kylling temple.... Og fatter ikke hvorfor du beskylder os for at dræbe ham med lava har vi ikke gjort..

Vi sad og snakkede Mightydumle på skype og han jokede med vi ikke kunne slå ham ihjel, også blev han sur fordi du ikke gad og TP ham igen, og besluttede sig for at griefe, så nu den åbenbart tilladt at være venner med en der vælger at greife? Keder i jer virkelige så meget derinde at i blive nød til at flexe maks med musklerne så snart i har chancen?

Det er nok det dårlige grundlag nogensinde for et ban, hold da op... Kan ikke forstå folk stiller spørgsmål tegn til hvorfor severen er så død.

Jeg har intet mod jer som personer, der er i virkelige rare mennesker, men som "moderatore" på crafters der er i for vilde, så snart i har chancen for at flexe så skal jeg satme også love for det blive gjort.

Dead and gone
Kofodz

Post by Kofodz »

Undskyld mit sprogbrug men jeg synes fandme det er det mest latterlige ban grundlag jeg nogensinde har oplevet virkelig, kan på ingen måde få det til at hænge sammen..
Men i må vel tro vi har kontrol og mightydumle siden i beskylder os for at få ham til at greife.
Han sagde udtrykkeligt flere gange på skype han synes du var et fjols fordi du ikke gad og tp ham, og sagde "nu skal jeg bare smadre noget lort" men det er vel åbenbart stadig vores skyld..
MightyPete

Post by MightyPete »

Det sker en gang i mellem, at Kofod og jeg logger ind på serveren, udelukkende for at kigge rundt og se hvordan det hele står til. At vi kun kommer for at lave ballade, synes jeg er en overreaktion. Der har aldrig været mere end 3 inde på serveren, de gange vi har besøgt, derfor har vi tilladt os at fjolle lidt med hinanden i chatten, men heller ikke andet. Hvis det virkelig gør så ondt, beklager jeg opførelsen.

Vi har siddet og snakket på skype hele dagen sammen med dumle. Da Kofod og jeg vælger at hoppe ind på serveren, følger han selvfølgelig trop. Han beder så om en teleport ud til Kofod og jeg, og det får han. Ude ved os, murer vi ham inde, og lader ham falde ned i et hul så han dør. Noget vi alle sammen grinte af.
Herefter har vi intet med ham at gøre, han bliver sur fordi du ikke vil teleport ham, og siger han vil smadre noget, og det gør han så.

Hverken Kofod eller jeg har dræbt dumle med lava, ved ikke hvor den information stammer fra, men den passer i hvert fald ikke.

Og som Kofod også nævner er den flere måneder gammel vores kyllingefarm. Inden vi når at opdage den stadig er i gang, har du allerede dødsdømt den. Der var 212 mobs. Altså 12 mobs for meget, som vi kunne have dræbt uden at aflive hele bundtet.

Så hvis at man slår sin kammerat ihjel for sjov EN enkelt gang, er grundlag nok for et perm ban, tror jeg efterhånden vi alle sammen burde være bannet (:
Gode vibes
julemand101

Post by julemand101 »

Så hvis at man slår sin kammerat ihjel for sjov EN enkelt gang, er grundlag nok for et perm ban, tror jeg efterhånden vi alle sammen burde være bannet (:
Undskyld mit sprogbrug men jeg synes fandme det er det mest latterlige ban grundlag jeg nogensinde har oplevet virkelig, kan på ingen måde få det til at hænge sammen..
Det er nok det dårlige grundlag nogensinde for et ban, hold da op... Kan ikke forstå folk stiller spørgsmål tegn til hvorfor severen er så død.
Der er noget i begge to komplet misforstår omkring vores beslutning omkring at ban jer to. Det her er ikke bare et enkelt tilfælde. Det er heller ikke et par tilfælde. Det er tons af tilfælde hvor vi har måtte se jer to gøre noget der er på kant med reglerne. Og det er bestemt heller ikke første gang jeg har hørt klager om jeres opførsel.

Det er ganske enkelt noget der har stået på i alt for lang tid og i har fået advarsler før i tiden. Vi har bare nu vurderet at nu er det ganske enkelt blevet for meget med jer to og vi tror ikke på i forbedre jer.
Jeg har intet mod jer som personer, der er i virkelige rare mennesker, men som "moderatore" på crafters der er i for vilde, så snart i har chancen for at flexe så skal jeg satme også love for det blive gjort.
Det eneste jeg er træt af i den her sag er at i ikke blev banned for længe siden. Det ville have sparet mig for en del vrøvl.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
MightyPete

Post by MightyPete »

Er udemærket klar over det er en tabt sag, men jeg kan stadig ikke forstå hvordan situationen i går, kan resultere i et ban? Hvem gik det ud over da vi slog ham ihjel? Ingen.
Gode vibes
julemand101

Post by julemand101 »

MightyPete wrote:Er udemærket klar over det er en tabt sag, men jeg kan stadig ikke forstå hvordan situationen i går, kan resultere i et ban? Hvem gik det ud over da vi slog ham ihjel? Ingen.
Igen, det er ikke situationen i går der er den eneste grund til det her sker. Og som jeg sagde før burde vi have gjort det her for længe siden. Mere er der ikke at sige til det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
MightyPete

Post by MightyPete »

Så prøver jeg på en anden måde. Hvis vi har logget ind og havde gravet et fint hul, var vi så også blevet bannet?
Gode vibes
julemand101

Post by julemand101 »

MightyPete wrote:Så prøver jeg på en anden måde. Hvis vi har logget ind og havde gravet et fint hul, var vi så også blevet bannet?
Som tingene er nu vil du nok næppe få svar på dette da du ikke kommer ind igen.
Post Reply