Præventivt ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Kofodz

Re: Præventivt ban

Post by Kofodz »

Tak for denne gang så, jeg kan godt lide jer endnu fede og ninja <3
Har altid synes du var et fjols julemand, men xcanner er dog et større fjols end dig.

Men Caspersk er altid min forever love.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
MightyPete

Post by MightyPete »

Det også meget fint, men det var nu ikke det jeg spurgte om. Prøver en sidste gang.
Var vi blevet bannet ligegyldigt hvad, så længe vi bare havde logget ind?
Gode vibes
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Lige for god ordens skyld skal det siges at Ninja og jeg ved flere lejligheder overvejet at banne jer det sidste årstid, men har aldrig fået det gjort da i sjældent logger på. Men en ting er sikkert der bliver lavet ballade hver gang i er på sammen og det skal have en ende og det har det så fået.

Jeg kan også godt lide jer begge som personer, men jeg har heller aldrig mødt nogen der kan være så fu***ng møg provokerende, irriterende og belastende som jer.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

MightyPete wrote:Det også meget fint, men det var nu ikke det jeg spurgte om. Prøver en sidste gang.
Var vi blevet bannet ligegyldigt hvad, så længe vi bare havde logget ind?

Måske ikke i aftes, men glasset var fyldt til kanten så det var blot et spørgsmål om tid.
Image
MightyPete

Post by MightyPete »

I så fald, tak for denne gang. Det var en fornøjelse at lære jer at kende. Nogen mere end andre dog.

Og til dig caspersk, du ved jo godt hvad jeg vil sige. Håber du finder fornuften frem og accepterer min kommende anmodning. vh din dorit
Gode vibes
Post Reply