Prøvede demo versionen på min Wii U og det kører sku ikke særligt godt i forhold til Mario Kart 8. Men jeg kan se jeg allerede ejer det til PC så det får lige en tur der hvor det burde kunne køre med noget højere FPS.RLarsen wrote:apropos sonic and sega all star racing så er det på tilbud på steam lige nu (til 19.00 den 24. jun) til 4,99 euro (ca 37-38 kroner)
http://store.steampowered.com/app/212480/
Mario Kart 8
- julemand101
Re: Mario Kart 8
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Damale91
Re: Mario Kart 8
Slowpoke melder sig til tjeneste!Ninjastick wrote:Det er jeg også ved at brække mig over! Jeg er så træt af at se alle mulige vilde spil, som så overhovedet ikke er vilde når man finder ud af at deres trailer inkluderer alt de pt. har at byde på, og hvis du er uheldig indeholder den også "kommende features". Hvis du fx. tager Planet Explorers, så ser det ret vildt ud, men jeg magter ikke at spille det SP, og deres netværksdel er åbenbart stadig komplet til grin!Damale91 wrote:Plus at pc spilgenren er gået helt i stå på nytænkning og er ved at drukne i stillestående early access games
Dog er jeg ikke helt enig i at de er stillestående. Jeg tror det primære problem med dem er at de bliver offentliggjort og er spilbare på et meget tidligt stadie, og derfor virker 2 års yderligere udvikling som lang tid. Rust er et glimrende eksempel på et spil som ikke har det helt crew, og som har fået håbløst mange flamers ind og skrige om hvor lamme de er fordi der går 1000 år uden der sker noget. Men en Klovborg tager den tid en Klovborg tager, og sådan er det også bare med spil... Det tager væsentligt længere end man lige tror!
Ud over det, så tror jeg ikke at nytænkningen er gået helt i stå. Jeg synes jeg har set mange små fixe ting hist og her, men tendensen hælder bare til at den ene nye ting skal bære hele spillet, og så drukner det i mængden af alt det andet gøgl som også har en ny farve tryllestave, jet-sokker, 4. dimension og what-not. Vi mangler nogen der gider(kan/har reourcer til) at gøre det ordentligt fra A-Z. Det virker bare lidt som om at mange store studier satser på noget der er noglelunde skudsikkert, så alle de små lækkerier forbliver små og drukner i Steams Greenlight eller på en eller anden obskur indie-spil side (indtil Julemanden kommer og finder dem )
Jeg giver dig ret, de store udviklere, som har ressourcer og mandskab til at lave noget rigtig fedt og nyskabende, nægter lidt at melde sig i det løb og bliver bare ved med at lave de samme gamle shooters, som man føler man har set før.
Jeg er dog ikke enig mht. Rust.. Ja, det har stået stille i lang tid nu, men de regnede jo heller ikke med at det skulle opnå den popularitet som det har. De regnede med et par servere og en spillerbase på et par tusind, men de har pt. solgt mere end 1.6 mio. eksemplarer af spillet.. Det kræver lidt mere at tilfredsstille en så stor spillerbase, så de har været nødt til at lave spillet fra scratch i en anden engine (unity), GUI har de nu skrevet om i HTML og de er faktisk nået rigtig rigtig langt.. Jeg er imponeret over deres engagement og deres indsats for at få spillet optimeret.
Problemet var at på den måde de havde lavet det, så var det utroligt krævende at tilføje nye ting i spillet. Fx. er tøj pt. ikke en entity, men derimod en del af hele spillerfiguren, som gør customization en umulighed. Hvilket kort sagt er noget lort, fordi det så ikke er til at skelne friend fra foe i teamfights, da man ikke kan have store lysende navneskilte over hovederne i et survival, hvor hiding er et ret stort element
Det er derfor denne klovborg har taget noget længere tid end de normale klovborg, fordi de fuckede det grundlæggende op i den forstand at de troede ikke de ville få succes på den måde som de har
Kort sagt, jeg læser devbloggen hver fredag, når det nye indlæg kommer, og Rust er det spil jeg tror har det allerstørste potentiale for fremtiden.
Jeg har kigget på mange early access det sidste stykke tid, fordi jeg savner et gennemført multiplayer sandbox survival builder shooter game, men en del af dem lader til at udviklerne laver en "spilbar" alpha, smider det på Steam, indkasserer og går til næste projekt og holder folk hen med små ligegyldige updates som ikke rigtig gør noget
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.