Nu er jeg ikke typen der vil bede dig til nåde for at komme ind på serveren igen, men jeg vil bare lige konstatere at jeg ikke har logget ind på min lillesøsters account, da jeg ikke har en lillesøster som har en minecraft account.. Det er Tobias lillesøster, og det var hans mor "Tessa" der skrev ind til jer..
Bare lige så vi får det på det rene..
Gammel spiller søger unban.
- FedeAnderzen
Re: Gammel spiller søger unban.
Det lader til jeg blader jeres sager sammen, jeg kigger lige på det....Thing4ever wrote:Nu er jeg ikke typen der vil bede dig til nåde for at komme ind på serveren igen, men jeg vil bare lige konstatere at jeg ikke har logget ind på min lillesøsters account, da jeg ikke har en lillesøster som har en minecraft account.. Det er Tobias lillesøster, og det var hans mor "Tessa" der skrev ind til jer..
Bare lige så vi får det på det rene..
- FedeAnderzen
Jeg har nu været igennem din, tobias og saras sag og konklusionen er at du kan takke tobias og han store ord for at du er permanent banned.
Da vi ikke kan se hvem der sidder bar skærmen ved de forskellige IP'er har vi været nødt til at banne dem som tobias har brugt og her ryger du altså med i svinget. Jeg er klar over at det måske er at skyde med en lidt større kaliber end nødvendigt, men vi har altid vogtet nidkært over vores server og dens community og helt ærligt så tror jeg ikke du har meget at tilbyde os. Der har været sager nok på dit navn allerede og jeg ser ingen grund til at risikere at skulle oprette flere.
Da vi ikke kan se hvem der sidder bar skærmen ved de forskellige IP'er har vi været nødt til at banne dem som tobias har brugt og her ryger du altså med i svinget. Jeg er klar over at det måske er at skyde med en lidt større kaliber end nødvendigt, men vi har altid vogtet nidkært over vores server og dens community og helt ærligt så tror jeg ikke du har meget at tilbyde os. Der har været sager nok på dit navn allerede og jeg ser ingen grund til at risikere at skulle oprette flere.
- Thing4ever
Fair nok. Kan selvfølgelig bevise med billeder, facebook osv. hvis det skulle være..
Men jeg forstår jeres/din konklusion, da jeg for de der cirka 2 år siden kom til at lave rav i den, og at jeg desværre har en friend, som ikke forstår hvordan man opfører sig på en server :3
Men sørgeligt synes jeg stadig det er, da jeg synes jeg har en del at byde på, og at jeg kan se at der knap nok er 3-4 online..
Synes det ærgerligt at der er grund til at banne så mange, i sær når det resulterer i så få online på serveren..
Håber dog i stadig har det godt derinde^
Men jeg forstår jeres/din konklusion, da jeg for de der cirka 2 år siden kom til at lave rav i den, og at jeg desværre har en friend, som ikke forstår hvordan man opfører sig på en server :3
Men sørgeligt synes jeg stadig det er, da jeg synes jeg har en del at byde på, og at jeg kan se at der knap nok er 3-4 online..
Synes det ærgerligt at der er grund til at banne så mange, i sær når det resulterer i så få online på serveren..
- julemand101
Nu er det næppe fordi vi har banned spillere at der ikke er ret mange online. I så fald skulle vi have banned en hel del flereThing4ever wrote:Fair nok. Kan selvfølgelig bevise med billeder, facebook osv. hvis det skulle være..
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Thing4ever
Desværre, forstod ikke helt hvad du skrev... :/
- Thing4ever
Det jeg mener er nok også bare, at jeg synes i banner folk på grund af "små fejl" i følge mig. Jeg tror at der er mange som er blevet ramt af banhammeren, som savner serveren, men ikke har en chance for at komme ind igen. Fair nok hvis i er tilfredse med det antal online der er, jeg tror bare at folk vil tænke sig godt om hvis de fik en ekstra chance, og dermed flere online spillere
- julemand101
Det er spøjst at der ikke er ret mange af dem der fik en ny chance der ikke er banned i dag. Det kunne måske tyde på at man netop ikke forstår konceptet "ny chance".Thing4ever wrote:Det jeg mener er nok også bare, at jeg synes i banner folk på grund af "små fejl" i følge mig. Jeg tror at der er mange som er blevet ramt af banhammeren, som savner serveren, men ikke har en chance for at komme ind igen. Fair nok hvis i er tilfredse med det antal online der er, jeg tror bare at folk vil tænke sig godt om hvis de fik en ekstra chance, og dermed flere online spillere
Men det er ikke noget jeg gider diskuttere nu eftersom det er blevet diskuteret utallige gange her på forummet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Thing4ever
Forståeligt nok..
Men tak for de "timer" jeg nu fik spillet på serveren..
Keep up the good work
For i har fanme styr på at håndtere en server, i er næsten for gode :3
Men tak for de "timer" jeg nu fik spillet på serveren..
Keep up the good work
For i har fanme styr på at håndtere en server, i er næsten for gode :3