Day of Defeat: Source og en opfordring

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Ninjastick

Day of Defeat: Source og en opfordring

Post by Ninjastick »

Efter der er kommet en lille smule styr på nogle ting er det nu gjort muligt for os at hoste vores egen server i en række spil. Vi har derfor en mindre række spil klar på serveren (primært Source spil) som næsten bare skal startes. Med "næsten" mener jeg at jeg først skal tygge mig igennem en masse interessant konfiguration, men det bør være til!

Indtil videre er der installeret servere til:
  • Counter Strike - Global Offensive
  • Garrys Mod
  • Natural Selection 2
  • Team Fortress 2
  • Killing Floor
  • Serious Sam 3
  • Starbound
  • Source 2007 (til Sourcemods som fx. Half-Life 2: Death Match og Pirates, Vikings & Knights II)
  • Day of Defeat: Source
Sidstenævnte tænkte jeg kunne være hyggelig at starte med. Derfor, på lørdag kl. 20:00 (26.07.14) kan vi mødes i Day of Defeat: Source og skyde de fæle allierede! Eller tyskerne, hvis man er til den slags ;)

Hvis der er nogle spil i mener vi bør gøre os i, så sig gerne frem. De skal helst have plads til 8+ og være noget i tror andre også gider/har. Næste lørdag finder vi på noget andet, og hvis der er stemning for andre eller flere tidspunkter, så sig også gerne frem. Det skulle heller ikke være noget problem at køre en server fast, hvis det er det der trækker ^^

TL;DR

Day of Defeat: Source på lørdag kl. 20:00 (26.07.14)
Kom gerne med forslag til hvad vi skal spille og hvornår vi skal spille det!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
FedeAnderzen

Re: Day of Defeat: Source og en opfordring

Post by FedeAnderzen »

Jeg støver lige min Stg44 af og hopper i ridestøvler og tyskerhjem.
Image
mikkelfb123

Post by mikkelfb123 »

Nu kan jeg desværre ikke selv deltage på lørdag :(

Men et andet spil vi også kunne hive frem var trackmania, bare for at se julemandens mario cart igen ;)
CasperSK mit store DSB idol!
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Serveren er nu klar til kamp og klar og bliver åbnet kl. 19:44! Men hvordan kommer man ind på den?

Åben Day of Defeat: Source og klik på "Find servers". Klik på "Favorites"-tabben i toppen af serverbrowseren og klik dernæst på "Add a server"-knappen der ligger nederst i højre hjørne. I kassen der dukker op skriver du nedenstående adresse, og trykker dernæst på "Add this adress to favorites".

Adressen til serveren er crafters.dk:27010

For de avancerede kan man åbne konsollen og skrive "connect crafters.dk:27010", men så ligger den ikke under favorites.

Under eventet vil der være en kanal på Mumble til løjerne. In-game voice-chat er kun til det respektive hold, så hvis man ønsker at være taktisk kan man bruge den. Selve DoD:S serveren kommer til at køre så længe der er brug for det.

ENJOI!
Zicy

Post by Zicy »

Jeg prøver at se om jeg kan nå det :D
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Det var pisse fedt, tak for spillet allesammen.
Image
pitti999

Post by pitti999 »

Team Fortress 2 kunne være meget sjov.
Im mr meeseeks look at me...
PennisPuff

Post by PennisPuff »

jep det var fedt nok :) holder mig dog mest til cs:go

//Puff / psykoshot the team rage
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Tak til alle der deltog i Day of Defeat: Source i lørdags! Det var rasende hyggeligt, også selvom holdene havde lidt balance-problemer ^^ Serveren er/var kun opsat til at køre med standard maps, så hvis i har nogle forslag til andre maps der kunne smides på, så sig gerne til! Jeg har allerede fået et request på dod_caen, da det er et map fra det gamle DoD, men det kom lidt sent og der skal lige justeres lidt først... Så det har jeg tænkt mig at gøre!

Jeg tænker lidt at det her "Bank din Buddy"-lørdag skal være en fast ting, hver 2. lørdag. Jeg har fået en forespørgsel på Prop Hunt, som i bund og grund er gemmeleg. Derfor går jeg snart igang med at kigge lidt på at sætte det op, og så regner jeg med at vi er klar til endnu en omgang løjer den 9. august, men mere om det senere!

Igen, tak for kampen! Vi ses nok næste gang ;)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Ninjastick wrote:Tak til alle der deltog i Day of Defeat: Source i lørdags! Det var rasende hyggeligt, også selvom holdene havde lidt balance-problemer ^^ Serveren er/var kun opsat til at køre med standard maps, så hvis i har nogle forslag til andre maps der kunne smides på, så sig gerne til! Jeg har allerede fået et request på dod_caen, da det er et map fra det gamle DoD, men det kom lidt sent og der skal lige justeres lidt først... Så det har jeg tænkt mig at gøre!

Jeg tænker lidt at det her "Bank din Buddy"-lørdag skal være en fast ting, hver 2. lørdag. Jeg har fået en forespørgsel på Prop Hunt, som i bund og grund er gemmeleg. Derfor går jeg snart igang med at kigge lidt på at sætte det op, og så regner jeg med at vi er klar til endnu en omgang løjer den 9. august, men mere om det senere!

Igen, tak for kampen! Vi ses nok næste gang ;)

både murder og Trouble in Terrorist Town, er rimelig hyggeligt i Gmod, hvis folk er på :D skal dog siges at de fleste maps dertil kræver CSS for at kunne spilles, ud over Gmod som vel er selvsagt
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply