Dit Navn: Jakob
Dit Minecraft Navn: jakobi1
Alder: 16
Sted: Fyn
Interesser: Spil, computer, minecraft, skyrim, svømning
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft lang tid, faktisk meget lang tid. Har spillet siden ca 1.3 beta. Jeg spiller ofte Pvp hvilket er noget jeg elsker XD. Jeg spiller oftest på mineplex og hypixel.net. Spiller ikke så meget single player, fordi jeg synes multiplayer er meget sjovere.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem mine venner coladay og smooshnova som også er en af grundene til at jeg vil spille på den. Men også fordi jeres motto "its all about the community" er godt fordi det som indstilling til en server giver en god stemning og ånd omkring serveren.
Venner på serveren? coladay, smooshnova
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne spille på en server hvor folk hjælper hinanden og med mange muligheder for at bygge, spille med andre og kæmpe. Men også fordi jeres motto "its all about the community" er godt fordi det som indstilling til en server giver en god stemning og ånd omkring serveren.
Lidt ekstra om mig selv:
Jeg er svømmer i min fritid hvilket er noget jeg går op i som konkurrencesvømmer. derudover spiller jeg som sagt meget computer især Minecraft, gmod, skyrim, civilization V og dark souls. Jeg laver også mods til Skyrim. Jeg bor i Nyborg og går på Nyborg Gymnasium.
Jeg har læst og accepteret reglerne for serveren
Jakobi1's ansøgning
- jakobi1
Jakobi1's ansøgning
Last edited by jakobi1 on 08 Aug 2014, 22:43, edited 5 times in total.
- FedeAnderzen
Re: Jakobi1's ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)jakobi1 wrote:Dit Navn: Jakob
Dit Minecraft Navn: jakobi1
Alder: 16
Sted: Fyn
Interesser: Spil, computer, minecraft, skyrim, svømning
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft lang tid, faktisk meget lang tid. Har spillet siden ca 1.3 beta. Jeg spiller ofte Pvp hvilket er noget jeg elsker XD. Jeg spiller oftest på mineplex og hypixel.net. Spiller ikke så meget single player, fordi jeg synes multiplayer er meget sjovere.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem mine venner coladay og smooshnova
Venner på serveren? coladay, smooshnova
Hvorfor vil du joine vores server: Vil gerne spille på en server hvor folk hjælper hinanden og med mange muligheder for at bygge, spille med andre og kæmpe.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- FedeAnderzen