Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Harbo76

Ansøgning

Post by Harbo76 »

Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Harbo776

Alder: 20

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft, 3d print, fremstilling

Minecraft erfaring: Jeg har gamet en masse minecraft, dog ikke på nogen server før. Har været i gang med noget hamachi, men det kører jo ikke 24/7 så giver det her en skud i stedet så man virkelig kan bygge.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Kan ikke huske det, men mener det var på en side med en liste over de mest aktive danske servere. hvor crafters.dk lå 1#. Det er også derfor jeg valgte den.

Venner på serveren? yetisyperx, som forhåbentlig også er fremtidig medlem

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg elsker at bygge og lave smarte systemer. Derfor er minecraft en perfekt spil for mig. Som nævnt tidligere vil jeg gerne på en server med noget daglig aktivitet så men kan agere med andre spillere og få inspiration og give spillet en demension mere. Jeg har valgt crafters.dk efter jeg har været på tour på den og set nogen af de flotte byggerier. Jeg vil også gerne joine serrveren med min makker yetisuperx, så vi nemmere kan spille samme og bygge endnu større kreationer.

Har du læst og forstået reglerne? de er læst og forstået.
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

God ansøgning men jeg har lige nogle opklarende spørgsmål:
Jeg har valgt crafters.dk efter jeg har været på tour på den og set nogen af de flotte byggerier. Jeg vil også gerne joine serrveren med min makker yetisuperx, så vi nemmere kan spille samme og bygge endnu større kreationer.
Det er 7 måneder, 29 dage og 23 timer siden du sidst har været inde på serveren. Hvad er forklaringen siden den lange ventetid mellem dit sidste besøg og så denne ansøgning?

Din makker yetisuperx har aldrig besøgt serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Harbo76

Post by Harbo76 »

Ja det er rigtigt. Jeg har haft noget problemer med tildels en råden computer og en dårlig net forbindelse. Da jeg først lige har fået det fikset følte jeg ikke der var nogen grund til at skrive en ansøgning på det tidspunkt og så ikke kunne spille flydende. Det er den eneste grund.

Yetisyperx har ikke været på serveren. Han har set på kortet over verdenen og set byggerierne. Det er faktisk på min opfordring, da jeg mener det giver det bedste fulde billede. Han er meget klar på at bygge efter jeg har fortalt ham og hvordan aktiviteten er og infrastrukturen.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og fang en mod eller admin og bed om testen når du kan reglerne. (mods har blåt navn og admins rødt)
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply