Dit navn: Elias
Dit Minecraft navn: eliasch1000
Alder: 11
Sted: Midtsjælland
Interesser: Spil, Netflix, Computer, Minecraft, Terraria, Cube world.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget multiplayer og singleplayer samt hardcore mode og elsker en god udfordring nu og der.
Hvor har du hørt om Crafters: En ven som hedder andob men ikke er inde på serveren selv
Venner på serveren: ingen...
Hvorfor du vil ind på serveren: Fordi jeg synes at den ser hyggelig ud og det skader aldrig at prøve noget nyt fordi jeg kommer for en meget lille server
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er fuldt forstået vil aldrig brude dem
ansøgning
- eliasch1000
ansøgning
Last edited by eliasch1000 on 21 Sep 2014, 11:48, edited 1 time in total.
- Nielsen74
Re: ansøgning
Ingen venner på serveren men har hørt om den fra venner? hvordan hænger det lige sammen?
- eliasch1000
Fordi han fortalte at der var en server der hed crafters og han har ikke selv været inde på den på grund af at hans minecraft.
MVH: Elias
MVH: Elias
- Nielsen74
Godkent, kom ind på serveren for en test om reglerne af en Admin (rød) eller Mod (blå)eliasch1000 wrote:Dit navn: Elias
Dit Minecraft navn: eliasch1000
Alder: 11
Sted: Midtsjælland
Interesser: Spil, Netflix, Computer, Minecraft, Terraria, Cube world.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget multiplayer og singleplayer samt hardcore mode og elsker en god udfordring nu og der.
Hvor har du hørt om Crafters: En ven som hedder andob men ikke er inde på serveren selv
Venner på serveren: ingen...
Hvorfor du vil ind på serveren: Fordi jeg synes at den ser hyggelig ud og det skader aldrig at prøve noget nyt fordi jeg kommer for en meget lille server
Har du læst og forstået reglerne: Ja og de er fuldt forstået vil aldrig brude dem