Den underligste egendel

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
CasperSK

Den underligste egendel

Post by CasperSK »

Da jeg var på vej op ad trappen for lidt siden kiggede jeg på mine nøgler og kom til at se et stykke stof, derefter tænkte jeg, hmm hvorfor har jeg stadig dette stykke stof i mine nøgler og jeg kunne ærligt ikke svarer på hvorfor.
Dette stykke stof er ældre end alle de nøgler i mit nøgle bundt, så den har alligevel overlevet en masse oprydning i bundtet, derfor mener jeg at det er den underligste ting jeg ejer.

Ander:
11-12 år

Oprindelse:
Fakta keyhanger, fra de 3 måneder jeg arbejdede der.

Formål:
Den er god at holde ved når jeg skal have mine nøgler ned i min lomme, og op igen.

Personligt forhold:
Intet, jeg ville ikke savne den, men har den stadig, der for er det den underligste ting jeg ejer.
Attachments
Snip fra en keyhanger
Snip fra en keyhanger
we've tried nothing and we're all out of ideas.
pitti999

Re: Den underligste egendel

Post by pitti999 »

Efter Casper har postet hans underligste egendel, har jeg gået rundt og ledt og ledt efter min underligste ting. Jeg er kommet frem til at det er min blæksprutte. Blæksprutten er lavet for at jeg kan holde styr på mine SD kort, men siden jeg har fået den har jeg mistet dem jeg havde...

Alder:
½-1 år

Oprindelse:
Jeg har selv lavet den på min tidligere skoles 3D printer.

Formål:
Den kan hold 6 stk normale SD kort og 3 mini SD kort.

Personligt forhold:
Jeg ved ikke om jeg vil savne den. På den eneside er den meget sjov da jeg selv har fået den printet, men på den anden side har jeg ikke flere SD kort.
Attachments
20141001_171845.jpg
Im mr meeseeks look at me...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Mød Sophie!
The Ultimate Corner Dominatrix!

Da jeg gik på teknisk skole, på et hovedforløb (tror det var 3. eller svendeforløbet), fik min buddy og jeg den fremragende idé at vi var nødt til at eje sådan en her... Bamse-ting (der var 2, det er ikke en delebamse)... Det er en ca 1 meter lang, lyserød enhjørning, med lilla hår og lidt glimmer hist og her. Den har stået ~5 år i hjørnet af min stue, men Betina er ikke så tilfreds med den :P

Alder:
6-7 år

Oprindelse:
Føtex ved TEC Frederiksberg (Fasanvej station på metroen)

Formål:
"Fordi jeg kan" tror jeg er den eneste redning jeg har her...

Personligt forhold:
Jeg er åbenbart ret knyttet til den, da jeg stadig er lidt utrilfreds over at den ikke passer på det hjørne den har gjort i så lang tid. Jeg kommer nok videre... En dag :cry:
Sophie
Sophie
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Som typisk pige har jeg nok en del ting som I ville synes var vildt underlige, men jeg lægger lige en hel masse i blød og vender tilbage!
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

.
Ca 1. [Oktober hvert år, finder denne lykkelige begivenhed sted:
Årets første levering af Kirsebærsovs
Jeg elsker Ris á l'amande. Leveringen af selve Ris á l'amande og Kirsebærsovs harmonerer aldrig. Altid kommer retten før sovsen, det er forfærdeligt.
Når sovsen endelig indfinder sig, har jeg (udover et enormt usundt forbrug af sovs og l'amande), en tradtion, som holdes i hævd hvert år.

Jeg fik mit første år i Netto overleveret en ske fra et tidligere bestiksæt der var blevet flået i stykker af en nysgerrig kunde, der vel lige skulle se om alt bestikket havde samme længde, eller noget.

Denne ske er har siden været en fast bestanddel af min arbejdsuniform fra 1. oktober til 31, december.
Jeg bærer den med stolthed, og indtager alle mine Ris á l'amandes i butikken med denne.
Da jeg som Champ ikke ejer underlige ting, men udelukkende ting med et formål, må dette være det tætteste jeg kan komme på kategorien "Den underligste ejendel".

Alder:
6 år

Oprindelse:
Bestiksæt, partivare i Netto, Esbjerg.

Formål:
At holde maven fuld, og skægget fedtet!

Personligt forhold:
En Champ går aldrig ned på udstyr!
Reglementeret arbejdsuniform!
Reglementeret arbejdsuniform!
Kofodz

Post by Kofodz »

Ander:
5År

Oprindelse:
Netto in the ghetto, 2kr du bedste køb i mit liv.

Formål:
Øh det jo min kælegris

Personligt forhold:
Ved ikke hvordan jeg skulle få min hverdag til at fungere uden den.
Attachments
2014-10-03 14.56.54.jpg
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

George Walkaway!

For et år eller 2 siden rendte jeg randomly igennem en genbrugsforetning, som man nu gør når man keder sig.. jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg har en ting med byster, og jeg gider ikke bruge flere hundrede kroner på sån noget shit.. anyway, så går man forbi nogle billeder og ser ham her, stå helt alene:
WP_20141008_002.jpg
Det virkede ikke fair, og så kostede han 20 kroner - så jeg fik købt mig et billede af en... person; Jeg har ingen ide om hvem han er, men mange gode historie er blevet skabt i gennem hans eksistens.. Jeg bilder mig selv ind at han er en 'ornlig syg ganster' som styrede Danmark med en stram næve.. og så kalder jeg ham George Walkaway (som er det mest awesome navn til noget.. Det er insta name til pen&paper og generelle RPG'er..)

Alder:
  • Alder på billede: Ingen ide
  • Alder på George: Ingen ide
  • Alder på Ejerskabet: 1 år
Oprindelse: Genbrugsforetning i Kolding

Formål: han holder øje med mig & er en rimelig dårlig vagthund

Personligt forhold: intet specielt - men han er blevet et fast inventar ved siden af computeren.

Hvis nogen ved hvem det er, eller kan bilde mig ind at de ved hvem han(eller hun? :O ) er, så skriv endelig! Kan være jeg laver en forklarende tekst under ham...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Casper98dk wrote: Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg har en ting med b(R)yster
Du er ikke alene...
Post Reply