Ansøgning - LushyFluctus

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
LushyFluctus
Posts: 1
Joined: 11 Nov 2014, 22:04

Ansøgning - LushyFluctus

Post by LushyFluctus »

Minecraft navn: LushyFluctus

Alder: 18

Sted: København

Interesser: Minecraft, FIFA, Fodbold & Grafisk Design

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft siden starten af 2011 hvor spillet var i beta stadiet. Siden da har jeg spillet så meget som jeg har haft mulighed for ift. diverse andre ting, dog nok til at jeg har godt styr på hvordan spillet fungerer. Når jeg spiller Minecraft foregår det ofte i singleplayer på survival niveau, da det at samle ressourcer og derefter bygge med det man har tiltaler mig meget mere end bare at få alt serveret på et sølvfad. Multiplayer delen af spillet har aldrig sagt mig specielt meget, dette betyder dog ikke at jeg er uden erfaring inden for det at være del af en server.

Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Sad og søgte efter en dansk Minecraft server der var opdateret til 1.8, og faldt tilfældigvis over en forumtråd hvor crafters.dk blev nævnt. Det gjorde mig interesseret, og efter at have læst lidt om serveren og dennes fremtidsplaner, synes jeg at det lyder som et projekt der er værd at vente på.

Venner på serveren: Kender ingen på serveren, men plejer ikke at have noget problem med at skabe bekendtskaber når jeg spiller Minecraft multiplayer.

Hvorfor vil jeg joine crafters.dk: Som før skrevet leder jeg efter en dansk Minecraft server der kører med version 1.8. Efter at have læst nogle tråde på forummet er jeg dog blevet overbevist om at crafters.dk projektet er værd at vente på, selvom der er mulighed for at der kan gå et rum tid før serveren bliver opdateret. Jeres world map ser også meget imponerende ud, og konceptet med at man sier useriøse brugere fra med med jeres ansøgnings system tiltaler mig meget. Det lader også til at serveren giver dens brugere mulighed for at spille en version af spillet der læner sig meget op ad den traditionelle survival spillestil som er den spillestil der interesserer mig mest.

Har jeg læst og forstået reglerne: Jeg har både læst og forstået reglerne
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Ansøgning - LushyFluctus

Post by JBTollak »

God ansøgning. Den er godkendt.
Kom ind på serveren, og find en admin eller moderator du kan få en test i reglerne af.

Da der er mange der venter på 1.8 serveren, er der ikke så mange på serveren i øjeblikket.
Hvis du ikke kan finde en admin eller moderator, kan du komme på vores mumble og spørge efter en. Der er vi for det meste :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning - LushyFluctus

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply