Dit Navn: Daniel (Cornelsen)
Dit Minecraft Navn: danni225
Alder: 21 år (blev 31 den. 13 november 2014
Sted: Fyn, Odense
Interesser: For det meste er det gaming og generelt spil. Jeg spiller "alle" de spil jeg finder interressante.
Minecraft erfaring: Startede i den uendelige minecraft verden i betaen 1.6.x/1.7.1 (Med uendelig mener jeg at jeg ikke endnu har set far lands og, at det for mig stadig er en levende legende) Jeg har været rundt omkring vanilla minecraft og fløjet igennem den frygtelige verden med maskiner og drager. En verden nogle kalder Modded Minecraft. Jeg har pirmært spillet med Modpacks som Tekkit (Classic) og diverse modpacks fra FTB-Teamet (Feed The Beast).
Nu er jeg vendt hjem fra slaget fra det ukendte moddede minecraft og søger et sted hvor jeg kan slappe af efter mine strabasser.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om jer, gennem den server liste xcanner satte op i sin tid.
Venner på serveren? Desværre, jeg er åbent ikke kendt nok, til at kende nogen i jeres loge
Hvorfor vil du joine vores server: Jge søger et sted hvor jeg kan bygge og hygge mig uden at skulle tænke på griefere og banditter. Et sted hvor man hjælper hinanden og hvor kan komme komme på besøg uden at skulle være nervæs for noget.
Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er noget jeg selv anser som normal skit på en server. De fleste af disse regler ligger under havd jeg selv ville kalde Commen sense. Jeg har læst, forstået og godkender hver eneste af dem.
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Den er godkendt, kom ind på serveren og fang en mod/admin og bed om testen når du kan reglerne.