Ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
huxi20
Posts: 3
Joined: 13 Dec 2014, 14:07

Ansøgning.

Post by huxi20 »

Navn: Martin.

Ingame: Huxi20

Alder: 21

Sted: Norrdjylland.

Interesser: CSS, LOL og minecraft.

Min erfaring med minecraft: er ved at have en del år på bagen, lad mig sige det sådan her, da jeg købte det kostede det under 100 kroner ;D hehe har spillet meget på en engelsk server de sidste par år, men da de besluttede at vi skulle have en ny map, og alt mit hårde arbejde blev slettet, tænkte jeg nu er det tid til at finde en ny server.

Hørt om crafters.dk: Minecraftforum, i har et godt ry der inde.

Venner: kender ingen på serveren.

Hvorfor jeg gerne vil ind på crafters.dk: Som sagt har i et ry, så efter at have læst flere spillere rose jer til skyerne, tænkte jeg at der vil jeg da egentlig også gerne spille inde :) Og det fællesskab vil jeg meget gerne være med i.

Regler:
Jeg har læst dem igennem et par gange nu, og de lyder meget fair :)




Håber jeg høre fra jer snart :)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning.

Post by Ninjastick »

huxi20 wrote:Navn: Martin.

Ingame: Huxi20

Alder: 21

Sted: Norrdjylland.

Interesser: CSS, LOL og minecraft.

Min erfaring med minecraft: er ved at have en del år på bagen, lad mig sige det sådan her, da jeg købte det kostede det under 100 kroner ;D hehe har spillet meget på en engelsk server de sidste par år, men da de besluttede at vi skulle have en ny map, og alt mit hårde arbejde blev slettet, tænkte jeg nu er det tid til at finde en ny server.

Hørt om crafters.dk: Minecraftforum, i har et godt ry der inde.

Venner: kender ingen på serveren.

Hvorfor jeg gerne vil ind på crafters.dk: Som sagt har i et ry, så efter at have læst flere spillere rose jer til skyerne, tænkte jeg at der vil jeg da egentlig også gerne spille inde :) Og det fællesskab vil jeg meget gerne være med i.

Regler:
Jeg har læst dem igennem et par gange nu, og de lyder meget fair :)




Håber jeg høre fra jer snart :)

I forhold til din gamle ansøgning:
huxi20 wrote:Hejsa Navnet er Martin, jeg er 21 år gammel og kommer fra nordjylland, mine interesser for uden minecraft, er håndbold og fodbold. Min erfaring med minecraft er ved at have en del år på bagen, lad mig sige det sådan her, da jeg købte det kostede det under 100 kroner ;D hehe har spillet meget på en engelsk server de sidste på år, men da de besluttede at vi skulle have en ny map, og alt mit hårde arbejde blev slettet. Tænkte jeg nu er det tid til at finde en ny server, derfor skriver jeg her i dag :) Der ud over er CrafterDK jo en efterhånden velkendt server, og i er kendt for at have den samme map, så derfor vil jeg meget gerne ind og spille med jer :)

Mit ingame navn er Huxi20 forresten :)

Håber jeg høre fra jer snart :)
som blev afvist, så synes jeg det er imponerende at du bare har valgt at dele det lidt op og bruge en stor, fed skrift til hovedpunkterne. Jeg er ikke synderligt imponeret...

MEN! Fordi jeg er i mit gavmilde hjørne, så godkender jeg den :ugeek:

Kom ind på serveren og fang en mod eller admin (hhv. blå eller rød) og bed om en test i reglerne.


-Lord Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
huxi20
Posts: 3
Joined: 13 Dec 2014, 14:07

Re: Ansøgning.

Post by huxi20 »

Jamen undskyld men det var sådan jeg forstod,din kritik, sidste gang, du skrev at jeg ikke fulgte jeres skabelon. ikke at du gerne ville have nogle ting uddybet, men jeg bukker og takker :)
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Ansøgning.

Post by JBTollak »

Måtte smutte midt i testen. Manglede kun det sidste spørgsmål.
Har aftalt at vi fortsætter senere.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning.

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply