Næsten 2 år siden ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
dumpap123

Næsten 2 år siden ban

Post by dumpap123 »

Hejsa Crafters!

Mit in-gamenavn er "dumpap123", og jeg er udelukket fra at spille på serveren.
Jeg kan huske, at jeg blev banned for rigtigt lang tid siden (mener det er næsten 2 år siden).
Hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg ikke huske hvorfor jeg blev banned, men mener det var noget med at have taget noget fra nogle kister. Har selvfølgelig prøvet at bruge jeres "Hvorfor er jeg banned?"-tool, men det giver ingen resultater.

Det er rigtigt lang tid siden, og har ikke spillet Minecraft i en del tid. Jeg har lyst til at begynde at spille igen, og husker Crafters som et hyggeligt sted at være. Selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at bryde reglerne igen, og kan også tage "testen" om igen, hvis det skulle være nødvendigt. Fortryder at jeg har opført mig som jeg har gjort, og håber på endnu en chance.

Hvis i skulle have brug for mere information, så spørg endelig - skal nok svare hurtigst muligt :)

Hilsen Dumpap123
FedeAnderzen

Re: Næsten 2 år siden ban

Post by FedeAnderzen »

dumpap123 wrote:Hejsa Crafters!

Mit in-gamenavn er "dumpap123", og jeg er udelukket fra at spille på serveren.
Jeg kan huske, at jeg blev banned for rigtigt lang tid siden (mener det er næsten 2 år siden).
Hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg ikke huske hvorfor jeg blev banned, men mener det var noget med at have taget noget fra nogle kister. Har selvfølgelig prøvet at bruge jeres "Hvorfor er jeg banned?"-tool, men det giver ingen resultater.

Det er rigtigt lang tid siden, og har ikke spillet Minecraft i en del tid. Jeg har lyst til at begynde at spille igen, og husker Crafters som et hyggeligt sted at være. Selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at bryde reglerne igen, og kan også tage "testen" om igen, hvis det skulle være nødvendigt. Fortryder at jeg har opført mig som jeg har gjort, og håber på endnu en chance.

Hvis i skulle have brug for mere information, så spørg endelig - skal nok svare hurtigst muligt :)

Hilsen Dumpap123
Hej Dumpap

Jeg har kigget lidt på din sag og hvad vi ellers har noteret dig for igennem tiden.
Det er rigtigt at det er længe siden du blev banned, ganske rigtigt for at tage fra en kiste der ikke var din.
Der er dog en endnu tidligere sag hvor du får lavet den del grief rundt om i Spawnbyen, ikke noget vildt men alligevel flere steder og for det bliver du banned af Kirkhammer

Code: Select all

2011-10-11 20:47:27 [INFO] [PLAYER_COMMAND] Kirkhammer: /ban dumpap123
Du laver så en tråd i "Klage over ban" lige som nu og dit ban bliver om stødt til 30 dages jail af Kirkhammer og Julemand101 med den klausul at du accepterer at hvis du laver mere er du permbanned.

Kirkhammer:
jeg kan godt gå med til at du får 30 dages jail fra nu af. men du får så ikke lov til at lave nogen andre overtrædelser uden det betyder perm. ban er det noget du kan acceptere?
Dumpap123
Det er noget jeg fuldt ud accepterer, og kan sagtens se problemet. Burde også ha´ skrevet herinde. Kan godt se fejlene, beklager.
Du kan læse tråden selv her: viewtopic.php?f=23&t=2243&p=12540#p12540

Eftersom du, efter den sidste chance, bannes for tyveri fra en kiste, har du forspildt muligheden for at være en del af Crafters fællesskabet, beklager, men din klage er afvist.
Image
dumpap123

Re: Næsten 2 år siden ban

Post by dumpap123 »

Det accepterer jeg, al held og lykke med serveren i fremtiden :)
Post Reply