<|| Sky City Bulletin' ||>
-
- Kofodz
Re: <|| Sky City Bulletin' ||>
Vi har manglet en af vores vigtigste sjakbajs i Sky City et par dage nu, men det skal der jo også være plads til.
Så er der jo tid til SC ungdom kan udfolde sig lidt.
Et nyt lampe design vi afprøver Vores nye opslagstavle lavet af Ch0x Udsigt ud over vores landskab og mølle Og til sidst en ny båd i vores havn
Så er der jo tid til SC ungdom kan udfolde sig lidt.
Et nyt lampe design vi afprøver Vores nye opslagstavle lavet af Ch0x Udsigt ud over vores landskab og mølle Og til sidst en ny båd i vores havn
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- JBTollak
- Administrator
Jublen vil ingen ende tage!
Er det Pars der har haft 25% indflydelse på opslagstavlen?
Er det Pars der har haft 25% indflydelse på opslagstavlen?
- Kofodz
SC Guardian farm
-
I øjeblikket arbejder nogle af os på forslag til metro på novus.
Her ses en solopgang fra et af mine forslag
Her ses en solopgang fra et af mine forslag
- Kofodz
SC + tilbehør spiller en masse rust for tiden.
- Kachuu
Jeg er ham den flotte med blå bluse på!
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Kofodz
Som i alle ved, har jeg utrolig erfaring i at bygge Vindmøller, som har været fremvist på Senex men nu er blevet til "Mølle-Memorial"
Derfor da jeg så at Jona_b skulle bruge hjælp til en vindmølle i hans by, følte jeg det var min pligt at træde til som "Med-Crafter".
Fedeanderzen havde dog kommet med i forkøbet og fortalt Jona_b om disse fantastiske egenskaber jeg besidder. Jeg ser denne mulighed som et privilege, og er meget ydmyg over at have fået muligheden for at fremvise mit værk, i sådan en velbesøgt by.
Jeg kan kontaktes igennem min manager Mightypete, hvis man vil have booket et ligende projekt, jeg kan ikke garantere at det bliver magentil, da kunst (Mølle) er noget der kommet til mig og ikke kan kopieres.
Derfor da jeg så at Jona_b skulle bruge hjælp til en vindmølle i hans by, følte jeg det var min pligt at træde til som "Med-Crafter".
Fedeanderzen havde dog kommet med i forkøbet og fortalt Jona_b om disse fantastiske egenskaber jeg besidder. Jeg ser denne mulighed som et privilege, og er meget ydmyg over at have fået muligheden for at fremvise mit værk, i sådan en velbesøgt by.
Jeg kan kontaktes igennem min manager Mightypete, hvis man vil have booket et ligende projekt, jeg kan ikke garantere at det bliver magentil, da kunst (Mølle) er noget der kommet til mig og ikke kan kopieres.
- FedeAnderzen
Fantastisk Kofodz, skønt a se du stadig har det i dig efter den lange pause.
- Kofodz
Jona_b var ikke tilfreds med det mesterværk af en mølle jeg havde lavet, så jeg spurgte om tilladelse om at pille den ned, og bygge noget flottere og mere alders-svarende, og det sagde han ja til.
Lad mig præsentere mølle 2,0
Jeg ser denne mulighed som et privilege, og er meget ydmyg over at have fået muligheden for at fremvise mit værk, i sådan en velbesøgt by.
Lad mig præsentere mølle 2,0
Jeg ser denne mulighed som et privilege, og er meget ydmyg over at have fået muligheden for at fremvise mit værk, i sådan en velbesøgt by.