Nielsen stopper som moderator.

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
JBTollak
Administrator

Nielsen stopper som moderator.

Post by JBTollak »

Efter grundig overvejelse er den fremtidige Personalegruppe blevet justeret.
Således vil Nielsen74 fremover virke som Crafter på serverne og ikke længere som moderator.

Vi takker Nielsen74 for hans indsats og det store læs han har trukket.
Schreiber_

Re: Nielsen stopper som moderator.

Post by Schreiber_ »

Håber da ikke at det betyder du ikke kommer på serveren mere, det ville da være en stor skam :?:
Toeffe

Post by Toeffe »

Schreiber_ wrote:Håber da ikke at det betyder du ikke kommer på serveren mere, det ville da være en stor skam :?:
Ja han har ikke ligefrem på siden :)
Kan være at Niller vil holde en pause ;)
It Can be done, but do You have the time?
Cola_00

Post by Cola_00 »

Ja det ikke godt at vide, men jeg er ihvertfald blevet træt af den måde tingene køre på, så en pause er vist på sin plads
Toeffe

Post by Toeffe »

Cola_00 wrote:
Ja det ikke godt at vide, men jeg er ihvertfald blevet træt af den måde tingene køre på, så en pause er vist på sin plads

Jamen jeg holder jo også pause, ya know!? :p
It Can be done, but do You have the time?
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Cola, hvilken måde er det du mener at tingene kører på?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Cola_00 wrote:
I stedet for at brænde inde med noget så meld dog ud hvad du mener er galt. Vi arbejder jo for at have et godt fællesskab og hvis vi kører en server hvor folk er "nødt til at holde pause" ind i mellem, så er der noget galt.
Men vi kan jo ikke gøre noget ved det hvis ingen kommer med kritik af vores måde at køre serveren på.

Derfor så vil jeg gerne opfordre alle, ikke bare Cola, til at komme med jeres mening, hvis i har noget i mener vi gør forkert. Vi har en udemærket sektion her på forum til formålet, (Kritik af Crafters) man kan trykker her: http://crafters.dk/forum/viewforum.php? ... f8c59e8476

Jeg lover at INGEN bliver ignoreret, vi tager naturligvis alt kritik til os og ser hvad vi kan gøre ved det.

Jeg må hellere også lige komme med en lille opfordring til dem som har noget på hjerte: Kig lige kritisk på jeres kritikpunkter inden i sender dem ind og se om der er noget kød på dem. Kritik er noget der kan begrundes, hvis man bare mener at ting er forkerte, er det ikke kritik, men en holdning, derfor: sørg for at have alternative forslag eller begrundelse for kritikken.

Jeg håber at de som mener at have idéer til at gøre Crafters til et endnu bedre sted at være, kommer ud af busken nu. En ting er sikkert, tingene bliver ikke anderledes hvis man bare surmuler og bliver væk.
Image
Erobran

Post by Erobran »

JacobBoTollak wrote:Efter grundig overvejelse er den fremtidige Personalegruppe blevet justeret.
Således vil Nielsen74 fremover virke som Crafter på serverne og ikke længere som moderator.

Vi takker Nielsen74 for hans indsats og det store læs han har trukket.

Du har sgu været en god Moderator Niller, du vil blive savnet som smølf!
FedeAnderzen wrote:
Cola_00 wrote:
I stedet for at brænde inde med noget så meld dog ud hvad du mener er galt. Vi arbejder jo for at have et godt fællesskab og hvis vi kører en server hvor folk er "nødt til at holde pause" ind i mellem, så er der noget galt.
Men vi kan jo ikke gøre noget ved det hvis ingen kommer med kritik af vores måde at køre serveren på.

Derfor så vil jeg gerne opfordre alle, ikke bare Cola, til at komme med jeres mening, hvis i har noget i mener vi gør forkert. Vi har en udemærket sektion her på forum til formålet, (Kritik af Crafters) man kan trykker her: http://crafters.dk/forum/viewforum.php? ... f8c59e8476

Jeg lover at INGEN bliver ignoreret, vi tager naturligvis alt kritik til os og ser hvad vi kan gøre ved det.

Jeg må hellere også lige komme med en lille opfordring til dem som har noget på hjerte: Kig lige kritisk på jeres kritikpunkter inden i sender dem ind og se om der er noget kød på dem. Kritik er noget der kan begrundes, hvis man bare mener at ting er forkerte, er det ikke kritik, men en holdning, derfor: sørg for at have alternative forslag eller begrundelse for kritikken.

Jeg håber at de som mener at have idéer til at gøre Crafters til et endnu bedre sted at være, kommer ud af busken nu. En ting er sikkert, tingene bliver ikke anderledes hvis man bare surmuler og bliver væk.
Jeg har selv mener at systemet på serveren kører udemærket! Dog har jeg en meget travl hverdag så jeg ikke rigtig har tiden til at hilse længere :-/.
Og som Fede pænt nævner findes der jo "kritik af crafters!"
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Cola_00

Post by Cola_00 »

I stedet for at brænde inde med noget så meld dog ud hvad du mener er galt....... -->
Hvis jeg har noget at skulle sige bliver det postet under kritik af crafters...

Jeg vil gerne sige undskyld til Nielsen for at bringe det her op i den tråd der endelig siger tak til ham, hvilket også skal lyde fra min side, Mange tak Nielsen for dit fantastiske arbejde og de mange 100 hvis ikke efterhånden vi har rundet 1000 timer du har brugt på Crafters, det har været en stor fornøjelse ;)
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Takker for jeres venlige ord Ero og Cola :) og jo Schreiber_ det betyder det besvære :(
Jeg blev bedt om at træde tilbage som Moderator hvilket jeg ikke ønskede.
Der hade åbenbart været klager over mig?, klager som ikke er blevet forlagt mig!, så jeg ved ikke hvad de går ud på? og at der var en kontinuerlig "joke" om at jeg ville Banne/straffe spiller for den mindste overtrædelse af reglerne, hvilket er et tvivlsom argument ved en gemmengang af ban/jails for de seneste år, samt at Admin+elite Mods teamet ikke syndes jeg vokset ind i opgaven som Moderator, hvad det så end betyder?
Der udover er det min opfattelsel at Admin+elite Mods optræden over for spiller og kærnespiller har ladet meget tilbage at ønske.
Da den nye linje fra Admin+elite Mods er MEGET imod hvad jeg har oplevet at crafters grundidé er har jeg valgt at fravælge crafters, da jeg ikke kan stå indefor en sådan linje.
Jeg håber rigtig meget for crafters spiller at Admin+elite Mods finder tilbage til kerneværdierne ved crafters.
Image
Post Reply