Dit Navn: Anders Kjeldsen
Dit Minecraft Navn: Kjellum
Alder: 33
Sted: Åbybro, Nordjylland
Interesser: Jeg er tømrer så håndværk har stor interesse, og det kommer også til udtryk i de bygninger jeg stabler på benene i spillet. Jeg spiller en del guitar og har stor interesse for musik. Og selvfølgelig Minecraft.
Minecraft erfaring: Jeg købte minecraft da det var i beta. Spillede det non-stop i et halvt års tid. Nu spiller jeg når jeg har tid og lyst. Har tidligere haft en privat server med en flok venner, men det ebbede stille og roligt ud.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg savnede et community at bygge med så jeg søgte ganske enkelt på google.
Venner på serveren? Ingen jeg ved af.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg søger som sagt et fællesskab at spille med samt anden inspiration en bare single player survival. Det kan godt blive lidt tørt i længden at hænge ud med kun mig selv og Herobrine. Derudover skal det være en server der fanger et modent publikum. Modent i den forstand at sund fornuft og en respektfuld omgangstone er det afgørende. Jeg ved ikke om jeg kan tilføje nye og originale idéer, men jeg er mere end klar på at forsøge.
Har du læst og forstået reglerne?
Ja
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Godkendt kom ind på serveren og fang en mod eller admin og bed om testen når du kan reglerne.
- Kjellum
Ansøgning fra Kjellum
Kjellum, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Anders Kjeldsen
Minecraft navn: Kjellum
Alder: 38
Kommer fra: Aabybro, Nordjylland
Venner på Crafters.dk: Ingen jeg lige kan huske
Lidt om mig:
Lidt om mig:
Læst og forstået reglerne: JaHar spillet lidt på serveren for mange år tilbage, men har den seneste tid genfundet lysten til at spille Minecraft igen.
- JBTollak
- Administrator
Re: Ansøgning fra Kjellum
Har søgt igen, efter at være blevet afvist pga. inaktivitet i 2014.Kjellum wrote:Kjellum, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Lidt om mig:Læst og forstået reglerne: JaHar spillet lidt på serveren for mange år tilbage, men har den seneste tid genfundet lysten til at spille Minecraft igen.
Godkendt og promoted.
Ønskede ikke startkit.