Dit Navn: Oswald
Dit Minecraft Navn: oswaman
Alder: 13
Sted: København
Interesser: Spil, computer, Arma, Minecraft, og en masse andre ting.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet rigtig meget Minecraft, singleplayer og multiplayer, men det er over et år siden jeg sidst spillede
Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven som også spiller på serveren, hans in-game navn er Jakobil.
Venner på serveren: Jakobil, mads232
Hvorfor vil du joine vores server? Jeg har kigget lidt på jeres økonomi sektion på hjemmesiden crafters.dk og jeg er meget interreseret. Jeg glæder mig til at kunne bidgrage til det system ved at sælge, købe, og bytte ting. Jeg har også set nogle screenshots, men ikke rigtig andet. Desuden virker jeres server som en hyggelig lille server og jeg glæder mig til at møde en masse nye mennesker.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er læst og forstået.
Håber snart jeg være med til at spille mvh Oswald
Ansøgning
- Ninjastick
Re: Ansøgning
Den er godkendt. Fang en moderator eller administrator in-game og bed om en test i reglerne.Black_Seagull wrote:Dit Navn: Oswald
Dit Minecraft Navn: oswaman
Alder: 13
Sted: København
Interesser: Spil, computer, Arma, Minecraft, og en masse andre ting.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet rigtig meget Minecraft, singleplayer og multiplayer, men det er over et år siden jeg sidst spillede
Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven som også spiller på serveren, hans in-game navn er Jakobil.
Venner på serveren: Jakobil, mads232
Hvorfor vil du joine vores server? Jeg har kigget lidt på jeres økonomi sektion på hjemmesiden crafters.dk og jeg er meget interreseret. Jeg glæder mig til at kunne bidgrage til det system ved at sælge, købe, og bytte ting. Jeg har også set nogle screenshots, men ikke rigtig andet. Desuden virker jeres server som en hyggelig lille server og jeg glæder mig til at møde en masse nye mennesker.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er læst og forstået.
Håber snart jeg være med til at spille mvh Oswald
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- GumZ1110