Jeg blev bannet for langt tid siden af at have såkaldt ''griefet'' min ven Mikk3lG på serveren.
Problemet er bare at jeg ikke nåde at få et ord ind om at jeg faktisk havde fået lov til at bo ved ham og var i gang med at rive noget ned.
jeg skriver først nu da admins dengang havde sagt at jeg på ingen måde kunne blive unbannet, fordi de kunne se det på loggen.
jeg har hørt at der er kommet ny ejer og håber på at det kan blive set igennem og jeg måske kan blive unbannet, fra at ''griefe'' mit og Mikk3lG's sted
IGN: Rand00mUser
Banned for at ''Griefe'' min ven
- Rand00mUser123
Banned for at ''Griefe'' min ven
Last edited by Rand00mUser123 on 02 Feb 2015, 19:40, edited 1 time in total.
- Rand00mUser123
Re: Banned for at ''Griefe'' min ven
I er meget velkomne til at snakke med Mikk3lG da han også kan fortælle at jeg boede der
- FedeAnderzen
Jeg er sikker på det ville hjælpe os meget hvis du oplyser hvilket navn din minecraft bruger har. Det ville også være rart om du gad bruge lidt tid på at lave en ordentlig klage over ban.Rand00mUser123 wrote:Jeg blev bannet for langt tid siden af at have såkaldt ''griefet'' min ven Mikk3lG på serveren. Problemet er bare at jeg ikke nåde at få et ord ind om at jeg faktisk havde fået lov til at bo ved ham og var i gang med at rive noget ned. jeg skriver først nu da admins dengang havde sagt at jeg på ingen måde kunne blive unbannet, fordi de kunne se det på loggen. jeg har hørt at der er kommet ny ejer og håber på at det kan blive set igennem og jeg måske kan blive unbannet, fra at ''griefe'' mit og Mikk3lG's sted
IGN: Rand00mUser
Med det mener jeg at du ikke følger vejledningen til klage over ban. Lav lige en post under denne, hvor du går frem efter klagevejledningen og forklarer din sag, så skal vi nok kigge grundigt på det. Tak.
- Rand00mUser123
Jeg kan ikke huske hvordan det helt gik til, ud over at jeg blev bannet for at ''Griefe'' det sted jeg boede.
Mit navn i spillet står i bunden at postet.
jeg kan ikke rigtig gå ind i detaljer da halvandet til 2 år siden
- Sighvatur
Du blev banned 2 år og 25 dage siden, fordi Xcanner mente du spildte admin tid da du ikke ville indrømme du sad på samme ip(sad i samme hus) som michlashust.Rand00mUser123 wrote:Jeg kan ikke huske hvordan det helt gik til, ud over at jeg blev bannet for at ''Griefe'' det sted jeg boede.
Der står nu intet om grief i adminloggen, så det må du meget gerne uddybe, bare en lille smule.
- Rand00mUser123
Det gik vist til med at jeg misforstod det som om at mig og Michlashust boede i samme hus, hvilket vi ikke gør.
og det endte ind i at jeg kunne blive bannet hvis jeg ikke stoppede med at ''lyve'' hvilket jeg ikke kunne forstå, fordi jeg troede det som om vi boede sammen.
jeg blev så ved med at benægte det og det endte i ban.
jeg kan godt sige at vi var sammen på det tidspunkt men, misforstod det begge to
og det endte ind i at jeg kunne blive bannet hvis jeg ikke stoppede med at ''lyve'' hvilket jeg ikke kunne forstå, fordi jeg troede det som om vi boede sammen.
jeg blev så ved med at benægte det og det endte i ban.
jeg kan godt sige at vi var sammen på det tidspunkt men, misforstod det begge to